سید ساجد یعقوبی
دستیار ویژه فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل گفت: قدرت نظامی و دفاعی ایران قابل مذاکره نبوده و نیست و ملت ما به ادعای نظامی آمریکا با افزایش قدرت دفاعی خود پاسخ خواهد داد چرا که نیرو‌های مسلح ایران مسئولیت دارند از کشور و نظام مقدس ایران دفاع کند.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۸۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

قدرت نظامی و دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز امیر سرتیپ قادر رحیم زاده در صبحگاه متشترک نیروهای مسلح استان اردبیل که در پادگان تیپ 40 متحرک حجومی ارتش اردبیل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اظهار داشت: قدرت نظامی و دفاعی ایران قابل مذاکره نبوده و نیست و ملت ما به ادعای نظامی آمریکا با افزایش قدرت دفاعی خود پاسخ خواهد داد چرا که نیرو‌های مسلح ایران مسئولیت دارند از کشور و نظام مقدس ایران دفاع کند.

دستیار ویژه فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز توطئه های دشمن را شاهد هستیم و اعتقاد ما بر این است که دفاع همچنان باقی است و ما سعی و تلاش خواهیم داشت تا ادمه دهنده راه رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس که پیروزی را نصیب کشور کرند باشم.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: پیشکوستان و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس حماسه بی نظیر و تاریخ ساز آفریدند و شهدای گرانقدری تقدیم اسلام و کشور شدفلذا مسئولیت ما در قبال آنها بسیار سنگین است و باید ادامه دهنده راه سرخ ایثار و شهادت باشم چرا که آنها ثابت کردند انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

امیر سرتیپ رحیم زاده اظهار داشت: شکست رژیم بعثی عراق سیلی بزرگی به پیکره آمریکا بود ورزمندگان و شهدای عزیزمان ما بودند که این سیلی محکم را بر صورت استکبار ظالم زدند و ما به عنوان سربازان ولایت حافظ ارزشهای انقلاب و اسلام هستیم و هرجا ببینیم احدی بخواهد به کشور چپ نگاه کند جواب دندان شکن خواهیم داد.

 وی با تاکید بر اینکه ایمان به خدا انگیزه و روحیه بسیار بالای رزمندگان خرمشهر را به پیروزی رساند گفت: نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایمان تضعیف ناپذیر دارند و دشمن بداند هیچگاه یاس و ناامید سراغ رزمندگان دلیرما نخواهد آمد چرا که قدرت ایمان نیروهای نظامی ایران همه قدرت های دنیا را به زانو در آورده است.

ارسال نظرات