خبرهای داغ:
حجت الاسلام مسعود سرافراز امام جمعه فولادشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهردرهمایش بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان لنجان با بیان اینکه اقدام انقلابی تنها راه نجات کشور از توطئه های دشمنان است، اظهار کرد: خرمشهرهای زیادی برای فتح کردن در پیش داریم که لازمه آن عمل انقلابی در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۰۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، حجت الاسلام مسعود سرافراز امام جمعه فولادشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهردرهمایش بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان لنجان با بیان اینکه اقدام انقلابی تنها راه نجات کشور از توطئه های دشمنان است، اظهار کرد: خرمشهرهای زیادی برای فتح کردن در پیش داریم که لازمه آن عمل انقلابی در جامعه است.

امام جمعه فولادشهر با تاکید براینکه باید خودمان را برای حماسه های بزرگتری آماده کنیم، خاطرنشان کرد: حماسه های بزرگ تنها با صبر، مقاومت و عمل انقلابی در جهت اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در پرتو تبعیت محض از منویات رهبر معظم انقلاب به دست می آید.

وی با بیان اینکه باید مسیر پیشرفت و اقتدار را با سرعت پیمود، متذکر شد: فراموش نکنیم که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که خرمشهرهای زیادی را در پیش رو داریم که باید یکی پس از دیگری فتح شوند.

مهدی صفرخانلو هم در این نشست با بیان اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم، اظهار کرد: دشمنان ما درصدد هستند تا با نقشه های شومی که طراحی کرده اند، بین ملت و ولایت فاصله بیندازند.

فرماندار لنجان با تاکید براینکه بصیرت لازمه هر جامعه ای به ویژه جوامع اسلامی است، خاطرنشان کرد: افراد زیادی در صدر اسلام و یا در انقلاب اسلامی ایران ایفای نقش می کردند که به سبب عدم دشمن شناسی مردود شدند.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی حضرت امام(ره) سبب شد تا ایشان بفرمایند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، یادآور شد: فراموش نکنیم که خیلی از افرادی که همیشه همراه امام بودند، بعدها به واسطه عدم دشمن شناسی مردود شدند.

فرماندار لنجان با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه های رنگارنگ دشمنان باشیم، تصریح کرد: خیلی از افرادی که محب اهل بیت(ع) و امامشان بودند، فریب نیرنگ دشمنان را خوردند و غرق در فتنه ها و توطئه های دشمنان شدند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ و نقش عناصر مختلف در این فتنه، متذکر شد: شکی نیست که تمام دعواهای سیاسی برای ضربه زدن به ولایت است و فراموش نکنیم که در این کارزار، مردود شدن افراد به جایگاه آنان هیچ ارتباطی ندارد چراکه در فتنه سال ۸۸ بسیاری از خواص مردود شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها