خبرهای داغ:
رئیس ستاد اجرایی کنگره شهدای خراسان جنوبی در نهبندان:

وجود 8 سردار شهید نهبندانی وجه تمایز مردم این شهرستان

رئیس ستاد اجرایی کنگره شهدای خراسان جنوبی در نهبندان با بیان اینکه از 11 نفر سردار شهید مطرح خراسان جنوبی 8 شهید متعلق به نهبندان هستند این را وجه تمایز مردم این سرزمین از حیث شهید و شهادت عنوان و گفت:شهدا ماموریت خویش را انجام داده و ما بایستی رهرو و پیرو راه آنان باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۱۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  ستاد اجرایی شهرستانی کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی در نهبندان تشکیل جلسه داد.
 
این جلسه با حضور امام جمعه به عنوان رئیس ستاد اجرایی کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان، فرمانده سپاه ناحیه نهبندان  و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و جمعی از مدیران کمیته ها به همراه دبیران در محل سالن جلسات سپاه ناحیه نهبندان برگزار شد.

حجت الاسلام خزاعی امام جمعه نهبندان در این نشست با تبریک سالروز فتح خرمشهر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی و میهمانی خداوند،یاد شهدا و به ویژه شهدای شهرستان نهبندان را گرامی  و افزود: کنگره 2000شهید خراسان جنوبی یاد و خاطره شهدا زنده و اسلام را بیمه می کند.

وی با بیان اینکه از 11 نفر سردار شهید مطرح خراسان جنوبی 8 شهید متعلق به نهبندان هستند این را وجه تمایز مردم این سرزمین از حیث شهید و شهادت عنوان و افزود:شهدا ماموریت خویش را انجام داده و ما بایستی رهرو و پیرو راه آنان باشیم.

امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی از تبار نهبندان است گفت: کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی باری دیگر فضای استان را عطرآگین میسازد.

در ادامه سرهنگ پاسدار علی شاه وردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان به عنوان دبیر ستاد اجرایی کنگره در شهرستان مواردی از جمله جمع آوری آثار شهدا، فضاسازی و تبلیغات، جمع آوری کمک، تبلیغات در فضای مجازی و...را مطرح  و هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات پرداختند.

در پایان نیز احکام مسئولیتی هریک از مدیران کمیته ها اهدا شد.

گفتنی است کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی مهرماه سالجاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها