خبرهای داغ:
مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان قزوین:

در مسیر تحقق عدالت جز از خدا از چیزی نترسید

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: باید در هرمکان و هرنفسی با طاغوت مبارزه کنیم و در دفاع از ارزش ها غیر از ارزشهای الهی را در نظر نگیریم چرا که یک خبرنگار انقلابی تنها از خدا می ترسد و از دیگری ترسی ندارد همان طور که هر شخصی در هر پستی باید اینگونه باشد.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزای بسیج در قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان قزوین در ضیافت افطاری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شده بود، اظهار کرد: خداوند متعال در ماه رمضان فضایی ایجاد کرده است تا بندگان بتوانند مراتب بندگی خود را هر چه بیشتر به بارگاه معبود ارائه کنند.
وی افزود: رحمت الهی در این ماه واسعه است و ب کوچک ترین کار ها می توان در این ماه از مرحمت الهی بهره مند شد، تا جایی که در روایات داریم نفس وکشیدن و خواب مومن در این ماه عبادت است.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: فرصت ماه رمضان فرصت بی نظیری در اختیار بندگان صالح است تا با هوش کامل از آن استفاده کنند.
فاطمی نسب در ادامه سخنان خود با اشاره به رسالت خبرنگاران تبیین کرد: حق محوری باید سرلوحه فعالیت های خبرنگاران به عنوان قشری امین جامعه قرار گیرد، بدون شک با جاری شدن حق زمینه مناسب برای اجرای عدالت و نیز جامعه ای سرشار از عدالت محقق می گردد.
وی اضافه کرد: اصحاب رسانه همچنین باید رحمت گستری و حُسن ظن را نیز در نظر داشته باشند.
مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: افراد انقلابی در هر کجا و در هر پستی که قرار دارند باید به اتحاد و هم دلی برسند و آگاخه باشند که دشمنان و مخالفان انقلاب هرگز به خواب نرفته اند و لحظه ای از داسیسه دست بر نمی دارند.
فاطمی نسب در پایان خاطرنشان کرد: طاغوت ستیزی نیز از جمله وظایف خبرنگاران است که باید در نظر داشته باشند؛ باید در هرمکان و هرنفسی با طاغوت مبارزه کنیم و در دفاع از ارزش ها غیر از ارزشهای الهی را در نظر نگیریم چرا که یک خبرنگار انقلابی تنها از خدا می ترسد و از دیگری ترسی ندارد همان طور که هر شخصی در هر پستی باید اینگونه باشد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها