به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر (روزمقاومت، ایثار و پیروزی)، محفل انس با قرآن کریم در مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرپرست اداره در این مراسم که بعد ازنمازمغرب و عشاء برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: یاری خداوند متعال وایثار، مقاومت ازخودگذشتگی مردم بود که سوم خرداد خلق شد و باید یاد و خاطره آن دوران برای مردم بخصوص جوانان و نوجوان که یادی ازآن دوران ندارند یاد آوری گردد.
وی هدف از برگزاری این محفل نورانی را بالا بردن معرفت قرآنی، درک هرچه بهتر مفاهیم و آیات الهی و تقویت تلاوت قرآن دانست وافزود: مطالعه قرآن و انجام دستورات آن باعث رشد و تعالی فردی و خانوادگی و کاهش آسیب‌های روحی و روانی خواهد گردید.
همچنین در این مراسم، یکی از بسیجیان دوران دفاع مقدس در رابطه با فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس (روزمقاومت، ایثار و پیروزی) روایت گویی کرد.
در پایان این مراسم از سه قاری تلاوت کننده در این محفل قرآنی و برگزیدگان مسابقه فرهنگی مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکراست: این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها