به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بروجن

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۵۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بروجن

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بروجن برگزار گردید.

بعد از اجرای صبحگاه نظامی که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، اعضای شورای تامین شهرستان، امام جمعه شهر، نیروهای بسیجی، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد، مراسم تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای شهر بروجن برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ پاسدار علی کیهانی، فرمانده سپاه ناحیه بروجن ضمن خوش آمد گویی به حضار سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق، امام جمعه بروجن به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به آیه شریفه « ... وَ مَن یَتَوَکَّل عَلَی اللهِ فَهُوَ حَسبُهُ ...»، نقش توکل به خداوند متعال را در دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر بسیار مهم و دارای اهمیت دانست.

وی افزود: رزمندگان غیور میهن اسلامی با توکل به خداوند و با تلاش و مجاهدت، موفق به آزاد سازی خرمشهر قهرمان شدند و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب به یادگار گذاشتند.

خاطره گویی توسط یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار