خبرهای داغ:
استاندار قزوین در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح قزوین:
استاندار قزوین گفت:امروز همان شرایط دیروز است و رئیس جمهور آمریکا که در یک حرکت قانون شکنانه، عهدشکنانه و غیر اخلاقی تعهد بین المللی را نادیده می گیرد باید بداند مانند دوران دفاع مقدس با صلابت و ایستادگی همین مردم روبرو شده و شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۶۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت سوم خرداد در لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد اظهار کرد: سالروز آزادی خرمشهر یک مناسبت پرافتخار است که نشان داد با ایمان به خداوند عده قلیلی می توانند بر عده کثیری غلبه کنند و شاهد تحقق وعده الهی باشند.
وی اضافه کرد: فتح خرمشهر برگ زرین دوران دفاع مقدس است که همه محاسبات دشمن را نقش برآب کرد و حماسه ای بزرگ را به ثبت رساند.
زاهدی تصریح کرد: دشمن محاسبه نکرده بود ملتی که توانسته رژیمی ستمشاهی را با دست خالی سرنگون کند قادر است به لطف الهی و هدایت امام خود و شجاعت رزمندگانی مخلص بساط آنها را نیز برچیند و در این جنگ علیرغم حمایت همه جانبه کشورهای استکباری ملتی غیور به پیروزی رسید و دشمنان را شکست داد.
استاندار قزوین یادآورشد: دشمن حمایت معنوی از رزمندگان ما را هم نادیده گرفته بود اما ملت ما بارها از این امدادهای غیبی بهره برد و به گفته امام راحل «خرمشهر را خدا آزاد کرد» تا این لطف الهی نصیب ملت سرافراز ما شود.
زاهدی بیان کرد: از نظر نظامی عملیات بیت المقدس باید به عنوان یک الگوی موفق نظامی در کتب جنگی ثبت و ضبط شده و به سربازان و فرماندهان نظامی آموزش داده شود.
وی گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر به دنیا نشان داد با ایمان به خدا، وحدت و خودباوری و هدایت رهبری می توان کارهای نشدنی را ممکن کرد و امروز هم با همین عوامل می توانیم بر زیاده خواهی دشمنان غلبه کنیم.
استاندار قزوین تصریح کرد: محاسبه غلط دشمن این بود که غرور دینی و ملی رزمندگان ما را نادیده گرفت و فکر نمی کرد عهدشکنی صدام و پاره کردن قرارداد الجزایر موجب نابودی اش می شود اما جهان دید که ایران اسلامی در مقابل مدرن ترین تجهیزات نظامی جهان ایستاد و به پیروزی رسید.
زاهدی گفت: امروز همان شرایط دیروز است و رئیس جمهور آمریکا که در یک حرکت قانون شکنانه، عهدشکنانه و غیر اخلاقی تعهد بین المللی را نادیده می گیرد باید بداند مانند دوران دفاع مقدس با صلابت و ایستادگی همین مردم روبرو شده و شکست خواهد خورد.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری یادآورشد: دیشب در سخنان رهبری صلابت جمهوری اسلامی و ملت مقاوم را دنیا احساس کرد که ایران در برابر عهشد شکنی و افزون طلبی ها ایستاده است و کوتاه نمی آید.
زاهدی بیان کرد: ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس راه امام، رهبری و استقامت وایستادگی را ادامه خواهد داد و دشمنان را به خاک مذلت خواهد نشاند.
استاندار قزوین گفت: در این دوره تاریخی بازهم دشمنان استکباری و در راس ان آمریکا دچار اشتباه محاسباتی دیگری شده است و هنوز اقتدار ملت و نیروهای مسلح و هدیات رهبری را نادیده گرفته اما باید بداند خط مشی ما دفاع از انقلاب اسلامی و سرزمین ایران و حفظ ارزشهاست.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها