خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

خرمشهرها در پیش داریم/ مشکلات کشور با برجام حل نمی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آیین بزرگداشت سوم خرداد و همایش فاتحان خرمشهر در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، با بیان اینکه رزمندگان برای آزادی خرمشهر قهرمانانه جنگیدند و با خدا معامله کردند، تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هنوز خرمشهرها در پیش داریم.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: دنیا بازار است و مردم در آن معامله گر، خوشا به حال آن ها که در این بازار با بذل جان در راه دفاع از دین و کشور با خدا معامله کردند.

وی د ادامه با تاکید به خرمشهرهای پیش رو و نقشه های مختلف دشمنان برای مقابله با نظام و انقلاب، یادآور شد: ما باید تند حرکت کنیم تا دشمن کند شود چراکه به قول رهبری هرجا ما کند آمدیم دشمن تند حرکت کرد.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: افرادی که مسایل کشور را به برجام ارتباط می دهند به فرموده رهبر انقلاب در اشتباهند چراکه مذاکره کنندگان صدقت ندارند و بارها در برهه ای مختلف این امر ثابت شد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: آنچه ما امروز به دست آورده ایم و از فرمایشات هبر فرزانه انقلاب برداشت کرده ایم این مساله مهم است که اقتصاد و مشکلات با برجام حل نمی شود.

حجت الاسلام آل هاشم به سخنان شب گذشته رهبری در جمع مسئولان نظام اشاره و بیان کرد: معظم له فرمودند؛ ماشرایطی با مذاکره کننده ها داریم، اروپایی ها باید تعهد بدهند که با فعالیت های موشکی ایران کاری نداشته باشند و تحریم ها را بشکنند و در مقابل راهبرد جمهوری اسلامی ایران نایستند تا مذاکره شود.

همایش فاتحلن خرمشهر هم اکنون در حسینیه شهدا گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها