خبرهای داغ:
در آستان مقدس امام زاده سلطان سید محمد(ع) قزوین برگزار شد:
هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به منظور بهره گیری از برکات این ماه عزیز از سوی نهادها و ارگان‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۹۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به منظور بهره گیری از برکات این ماه عزیز از سوی نهادها و ارگان‌ها برگزار می‌شود که در این زمینه نیز سپاه و بسیج باتوجه به وظیفه و ماموریتشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: صبح امروز (پنج شنبه) دومین محفل انس با قرآن کریم سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه در آستان مبارک امامزاده سلطان سید محمد(ع) قزوین برگزارشد.
وی خاطر نشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه این ناحیه، سخنرانی و قاری روشن دل عزیز استاد علی اکبری حافظ کل قرآن کریم و قاریان پاسدار و سرباز وظیفه این ناحیه آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.
دبیر اجرایی این مراسم گفت: یکی از برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنجشنبه با حضور قاریان مطرح کشوری و استانی در ستاد و نواحی و حتی در حوزه های مقاومت بسیج هم برگزار می شود.
معروفی یادآور شد: انس گرفتن با قرآن زمینه ای برای تدبر در نکات قرآنی می باشد و در این صورت می توان پاسخ سوالات اساسی دربارۀ زندگی را از قرآن استنباط کرد، آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است که اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد.
مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین گفت: دیگر محافل انس با قرآن این ناحیه هم با حضور قاریان مطرح استانی در بقاع متبرکه و امام زادگان سطح شهر برگزار خواهد شد.
وی در خاتمه از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه پایوران و سربازان وظیفه در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ، اذان و مفاهیم در ماه مبارک رمضان خبر داد.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها