معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همزمان با دهم رمضان المبارک ویژه برنامه خدیجه مادر امت در 19 امامزاده و بقعه متبرکه استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین روح الله سلیمانی فرد پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه فرهنگی غدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: در هر شهرستان حداقل یک برنامه شاخص با حضور گسترده مردم و مسئولان در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی افزود: دعوت از مردم و مسئولین، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بانوان شهرستان و مخصوصا مادران و همسران شهدا از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در ویژه برنامه خدیجه مادر امت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همچنین با اشاره به تعاملات صورت گرفته در طول سال با سایر ارگان ها و نهاد ها عنوان کرد: در این برنامه تلاش شده از ظرفیت نیروی مقاومت بسیج مخصوصا بسیج خواهران، حوزه های علمیه علی‌الخصوص حوزه خواهران، هیئت های مذهبی، هیئت رزمندگان و نهادهای مردمی و انقلابی مرتبط استفاده شود.

دعوت از قاریان برجسته قرآن، دعوت از مداحان برجسته و ولایتمدار و سخنرانان مطرح و تاکید بر تبیین شخصیت، منزلت، جایگاه و نقش حضرت خدیجه سلام الله علیها و راه الگوپذیری از سیره ایشان از دیگر برنامه های پیش بینی شده بود که سلیمانی فرد به آن اشاره کرد.

وی به توزیع کتابچه، بروشور، کلیپ و نرم افزار اندروید مرتبط با حضرت خدیجه سلام الله علیها در مراسم بزرگداشت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ختم قرآن و ترتیل خوانی، شب و روز دهم ماه مبارک رمضان و اهدای ثواب به روح مطهر حضرت خدیجه علیهاالسلام از دیگر برنامه هایی است که در این ویژه برنامه اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها