خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: روز فتح خرمشهر مانند روز فتح بدر روز عید است؛ جریان مقاومتی که در بیت المقدس موفق بود امروز در مرز اسرائیل ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۶۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام لطف الله دژکام ظهر پنجشنبه در محل انس با قرآن سپاه فجر استان فارس افزود: سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر، که روزهای بسیار سخت و تاریخ ساز بر ملت گذشت و ما در ۳ خرداد سال ۶۱ شاهد فتح خرمشهر و بازپسگیری این شهر عزیز بودیم.

وی ادامه داد: روز فتح خرمشهر مانند روز فتح بدر روز عید است، یاد شهدای عزیز عملیات بیت المقدس را گرامی می داریم که دل امام(ره) را شاد کردند و سر ملت را بالا بردن که ایران و ایرانی از روزیکه زیر پرچم اسلام آمدند ذلت نمی پذیرند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: امروز عملیات های دیگر نیز به پیروزی رسیده و جریان مقاومتی که در بیت المقدس موفق بود امروز در مرز اسرائیل ایستاده است.

حجت الاسلام دژکام تصریح کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را انجام می دهد که مقابل جمهوری اسلامی ایستادگی کنند و این حرکتی که شروع شد باید در نماز خواندن در قدس پایان یابد.

وی افزود: نباید کسی کاری کند که به جای اول بازگردیم،  دشمنان به دنبال بهانه می گردند، بهانه هایی راه می اندازند به نام تقسیمات کشوری و یا بنزین نرسیدن که برخی از منافقین نادان نیز حرف هایی می زنند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: امروز پیروزی را مشاهده می کنیم اما برخی نمی توانند ببینند اگر در مذاکره نتیجه نگرفتیم در مقاومت نتیجه گرفتیم و تا زمانیکه مطیع رهبر هستیم خداوند یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام دژکام تصریح کرد: روزی خداوند کمک داد که هیچ قدرتی نداشتیم در قبل پیروزی انقلاب سرباز اسرائیلی و آمریکایی در خیابان های ما ایستادن اما خداوند به ما عزت و سربلندی داده است.

وی افزود: برخی می خواهند رهبر را مجبور به تسلیم کنند ولی نمی دانند که ما ایستاده ایم و اجازه حضور به آنها را نخواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در فارس یادآور شد: باید مراقب داخل و خارج کشور باشیم تا در ادامه مسیر شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها