فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مهمترین پیام سوم خرداد ترویج روحیه ایثار و شهادت و خداباوری است.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۶۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

مهمترین پیام سوم خرداد ترویج روحیه ایثار و شهادت و خداباوریسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادی خرمشهر اظهار داشت: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب امام (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، یعنی جبهه حق علیه باطل به لطف خداوند همیشه پیروز خواهد بود.

وی افزود: مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر رونمایی از مستند «در آسمان ها» که مروری بر زندگینامه سرگرد پاسدار شهید مدافع حرم و امنیت «احمد شوهانی» و صبحگاه مشترک است که به همین مناسبت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: ما باید یادآوری یاد و خاطره عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادی خرمشهر را جزء اهداف ویژه برنامه‌های این ایام قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هایی که در راستای جهاد و ایثار و شهادت باشد بسیار تاثیر‌گذار بوده و ما نیز باید برای ایجاد روحیه جهاد و ایثار و شهادت در بین نسل جوان تمام توان و تلاش خود را بکار بگیریم.

کریمی افزود: مجموعه سپاه ناحیه نهاوند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان نهاوند فضاسازی‌های تبلیغاتی انجام داده و نشست‌های گوناگونی در سطح پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: برنامه های جدیدی که می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جوان جذاب کند، اکران فیلم‌های دفاع مقدس به صورت رایگان، معرفی کتاب‌های برتر در زمینه ایثار و شهادت و... است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه مهمترین پیام سوم خرداد ترویج روحیه ایثار و شهادت و خداباوری است، تصریح کرد: آزادی خرمشهر نشان می دهد اگر مردم دست به دست هم دهند و به فرامین الهی معتقد باشند و پیرو و پشتیبان ولایت فقیه باشند در همه عرصه ها و زمینه ها دشمن را شکست خواهند داد و پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات