فرمانده نظامی و راوی حماسه سوم خرداد بیان کرد

هر جا تفکر لیبرالی حاکم بود، هزینه داده‌ایم/ جای خالی جوانان در عرصه‌های مدیریتی جامعه

فرمانده نظامی و راوی حماسه سوم خرداد بر لزوم واگذاری عرصه‌های مدیریتی به جوانان تاکید کرد و گفت: هر جا تفکر لیبرالی حاکم بود، هزینه داده‌ایم.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۸۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان فومن و 15 شهید این شهر در عملیات غرورآفرین سوم خرداد و فتح خرمشهر پیش از ظهر امروز در گلزار شهدا و آستان مقدس امامزاده میرزا فومن برگزار شد.

آزاده سرافراز و راوی حماسه خرمشهر در این مراسم با اشاره‌ای از وضعیت کشور در دوران پهلوی و از دست دادن قسمت‌هایی از خاک کشورمان اظهار کرد: هر جا در کشورمان که تفکر لیبرال حاکم بود یا مسئولیتی در این کشور برای آنان فراهم شد ما هزینه دادیم و در مواردی متحمل شکست شده‌ایم.

نورالدین نعمتی با اشاره به خیانت‌های بنی‌صدر در اوایل جنگ تحمیلی افزود : در هفت روز اول جنگ و در پنجم مهر ما قصر شیرین را از دست دادیم چون بنی‌صدر تاکتیک شکست‌خورده‌ای را در جنگ اتخاذ کرده بود.

وی با بیان اینکه با فرار فرد خائن از کشور گشایش‌های عظیمی در دفاع مقدس ایجاد شد گفت: با وحدت سپاه و ارتش در عملیات طریق‌القدس آزادسازی آبادان فتح و الفتوح کرد و گشایش‌هایی در ابعاد نظامی ایجاد شد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه‌های لاهیجان و بندرانزلی با بیان اینکه شهید جهان‌آرا به همراه تکاوران نیروی دریایی 35 روز در خرمشهر مقاومت کردند خاطرنشان کرد: این در حالی بود که صدام با حمایت 34 کشور علیه ما وارد جنگ شده بود.

نعمتی با اشاره به مقاومت ملت ایران در مقابل صدام در مقایسه با مقاومت کویت در برابر صدام افزود: صدام در حمله به کویت از فاصله 120 کیلومتری بصره تا کویت را از ساعت پنج آغاز و قبل از ظهر کویت را اشغال کرد.

وی با اشاره به فقدان تجهیزات لجستیکی در جنگ تحمیلی گفت: در جنگ تحمیلی ایران در اوج فقر تجهیزات نظامی بود تا جایی که شهید محمد جهان‌آرا گفته بود اگر 200 آرپی‌جی داشتم شهر سقوط نمی‌کرد.

عضو شورای اسلامی شهر فومن به جنایت‌های حزب بعث در خرمشهر اشاره کرد و گفت : رژیم بعث پیرزن را جلوی شوهرش به آتش کشید و در کل شهر موانع ایجاد کرد تا جلوی هلی برد را بگیرند که این موارد از نمونه جنایت‌های صدام علیه ایران است.

این فرمانده نظامی و راوی حماسه فتح خرمشهر با اشاره به نیروی جوانان در اداره جنگ و لزوم واگذاری امور جامعه به جوان تصریح کرد: فرماندهانی جنگ را بر عهده داشتند که سن آن‌ها ببین 17، 20و 23 بود درحالی‌که امروزه امور جامعه و کشور کمتر به جوانان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات