خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

با اطاعت از رهبری پیروز می‌شویم/ فتح خرمشهر به برکت ایثار و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود

امام جمعه تویسرکان گفت: اگر دولت فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهد و با عزت و اقتدار بایستد، به اروپا خوش‌بین نباشد و ایمان پیدا کند که تحریم‌ها زمینه‌ساز گشایش است، به شرط اطاعت از رهبری پیروز می‌شویم، چرا که در داخل کشور استعدادهای بسیاری داریم.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

با اطاعت از رهبری پیروز می‌شویم/ فتح خرمشهر به برکت ایثار و ولایتمداری رزمندگان اسلام بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تویسرکان با گرامیداشت سالروز فتح  خرمشهر، روز ایثار و مقاومت با اشاره به دوزان حکومت حضرت علی(ع) اظهار داشت: اگر مسلمین در آن روز مطیع امیرالمؤمنین(ع) بودند و به ایشان لبیک می‌گفتند همواره پیروز بودند و امروز نیز اگر ما در مسیر فرامین رهبری باشیم، حتی اگر دشمن با خشم به سوی ما بیاید، مطابق با قرآن و احادیث بی تردید مدد خداوند متعال به کمک می‌آید.

وی افزود: اگر خرمشهر آن روز سقوط کرد به خاطر خیانت نفوذی‌هایی همچون بنی صدر ملعون بود و اگر پیروزی به دست آمد به برکت مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام و ولایتمداری آنان بوده است.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه عامل اصلی سقوط خرمشهر خیانت بنی صدر و نفوذی‌ها بود، گفت: در این میان امروز هم هستند کسانی که قلبشان مریض است و به دنبال کنار آمدن با کفار و غرب می‌روند.

وی ادامه داد: کسانی که رفع مشکلات را در گرو گره خوردن و کنار آمدن با غرب می‌دانند قلبشان مریض است و توانایی‌های داخلی را نادیده می‌گیرند، آنان صلاح خودشان را در اتکا به غرب می دانند و می‌گویند می‌ترسیم عرصه بر ما تنگ شود و غرب ما را تحریم کند و شرایط سخت‌تر شود.

موحدی ابراز داشت: اگر دولت فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهد و با عزت و اقتدار بایستد، به اروپا خوش‌بین نباشد و ایمان پیدا کند که تحریم‌ها زمینه‌ساز گشایش است، به شرط اطاعت از رهبری پیروز می‌شویم، چرا که در داخل کشور استعدادهای بسیاری داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار