مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اُنس با قرآن یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه‌ اسلامی است و جزء جدایی‌ناپذیر دین و ایمان انسانی است
کد خبر: ۹۰۲۰۴۹۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج اراک با حضور پایوران و نیروهای وظیفه این ناحیه مقاومت برگزار شد.

در این محفل که با حضور قاریان برجسته شهرستانی و استانی برگزار شد جزء هشتم قرآن مجید تلاوت شد.

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در این محفل نورانی گفت: تلاوت قرآن کریم و انس با این کتاب آسمانی در جامعه اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ولی آنچه اهمیت تلاوت قرآن را دوچندان می کند درک معانی و مفاهیم این کتاب آسمانی است.

وی افزود: انسان هیچ گاه از انس با قرآن بی‌نیاز نخواهد بود، چراکه این که محتوای غنی آن پاسخی به مهم‌ترین نیازهای زندگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: اُنس با قرآن یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه‌ اسلامی است و جزء جدایی‌ناپذیر دین و ایمان انسانی است؛ زیرا پذیرفته نیست کسی ادعای پیروی از قرآن داشته باشد اما اُنسی با آن نداشته باشد و از آن بهره نگیرد.

حجت‌الاسلام عبدی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فرصت ماه رمضان برای انس با قرآن خاطرنشان کرد: در این ایام مبارک که گران‌بهاترین تحفه آسمانی توسط برترین انسان‌ها به دست بشریت رسیده فرصت مغتنمی است تا تشنگان واقعی معرفت از معارف قرآن کریم سیراب شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات