در مراسم حماسه سوم خرداد آستانه‌اشرفیه مطرح شد

ولایتمداری، اعتماد به خدا و مقاومت رمز پیروزی و عامل فتح خرمشهر

مراسم سالروز حماسه سوم خرداد در حرم سید جلال‌الدین آستانه‌اشرفیه برگزار و در آن ولایتمداری، اعتماد به خدا و مقاومت رمز پیروزی و عامل فتح خرمشهر برشمرده شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۱۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عاشوری پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر سید جلال‌الدین اشرف آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: ولایت مداری یکی از رموز موفقیت جنگ تحمیلی و عامل فتح خرمشهر بود.

وی پیروزی در جنگ ایران و عراق را بسیار ارزشمندتر از دوران رسول‌الله دانست و افزود: دفاع ایران در مقابل ارتش بعث عراق بسیار والاتر از جنگ در زمان پیامبر اکرم (ص) بود زیرا پیغمبر اکرم (ص) در کنار رزمندگان بود اما در جنگ ایران عده‌ای اصلاً امام را ندیده بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به عوامل فتح در حماسه سوم خرداد گفت: ولایت مداری، نترسیدن از دشمن، ایمان به خدا، اعتماد به توان نیروهای، ایستادگی و مقاومت و الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا از عوامل پیروزی و فتح خرمشهر بوده است.

عاشوری غیرتمندی مردم ایران را رمز ماندگاری خرمشهر دانستند و تصریح کرد: تنها راه از پای درآوردن ایران عدم وحدت در داخل و ایجاد انشقاق در داخل است.

به گزارش بسیج در ادامه این مراسم حاضران با گل‌باران کردن گلزار شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و نثار فاتحه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا  بیعت مجدد کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار