خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی تأکید کرد: دنیا اگر می‌خواهد انقلاب اسلامی را بشناسد باید امام راحل را بشناسد و اگر می‌خواهیم دنیا امام راحل را بشناسد باید در این ایام برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۲۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  علی‌اکبر عرفانی ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی ضمن قبولی طاعات و عبادات و با گرامیداشت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امام راحل فرمودند اگر تمام دنیا را بگردید خسته‌تر از من پیدا نمی‌کنید زمانی که ایشان به کشور بازگشتند بیش از 70 سال عمر داشتند و برای انقلاب اسلامی که در 10 سال نخست درگیر قائله‌های ترور، تجزیه‌طلبی و جنگ سخت نظامی و... بود وقت گذاشتند تا اینکه خلف صالح ایشان کشور را تحویل گرفتند.

وی با بیان اینکه خردادماه در شأن امام راحل است و هر چقدر وقت بگذاریم، نمی‌توانیم حق امام راحل و امام حاضر را ادا کنیم، گفت: ملت ایران هویت سیاسی و اجتماعی خود را از حضرت امام(ره) گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی تصریح کرد: مبنای تمام رخدادهای خردادماه امام راحل و تفکرات اعتقادی ایشان بود که هدفی جز مبارزه با شیاطین و بیداری اسلامی نداشتند.

عرفانی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نصرت الهی بود، اذعان کرد: در سوم خردادماه 1361 مبنا دل امام (ره) بود و امام راحل نیز از دل خود مطمئن بودند و از دل رزمندگان خود آگاهی داشتند لذا پس از آزادسازی خرمشهر فرمودند:«خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی تأکید کرد: دنیا اگر می‌خواهد انقلاب اسلامی را بشناسد باید امام راحل را بشناسد و اگر می‌خواهیم دنیا امام راحل را بشناسد باید در این ایام برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر چقدر جامعه امام را زنده بداند به همان نسبت انقلاب زنده و بالنده است، تصریح کرد: امام راحل یک نعمت و هدیه الهی بود که در دوران تاریک طاغوت ظهور کرد و راه را برای ما روشن کرد.

عرفانی ادامه داد: امام راحل در هشت سال جنگ تحمیلی فرمودند ما انقلاب را در جنگ به دنیا صادر می‌کنیم، امروز معنای واقعی آنچه امام راحل فرمودند را در صحنه عینی قدرت‌های جهانی به طور ملموس احساس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به شمال آفریقا صادر شده است، ابراز کرد: زمانی میدان تماس ما با دشمنان در کنار اروند و .. بود اما امروز کیلومترها دورتر از مرز جغرافیایی کشورمان و در شرق مدیترانه و دریای سرخ با دشمن درگیر می‌شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی به حوادث منطقه اشاره کرد و گفت: امروز عراق، یمن، سوریه و حزب‌الله لبنان به متحدان استراتژیک منطقه‌ای و همسو با انقلاب اسلامی تبدیل شدند و جبهه واحد در امت اسلامی شکل گرفته و ایران اسلامی وسیع‌تر از آن است که در نقشه جغرافیای مشاهده می‌کنیم که همه این توفیقات به برکت امام راحل بوده است.

عرفانی یادآور شد: ما امروز برای برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) که با پرچم توحید مسیر تاریخ را دگرگون کردند وظیفه سنگینی برعهده داریم چراکه هر چه حضور مردم پررنگ‌تر باشد نشانه پیوند عمیق مردم با آرمان‌های امام راحل است که برای تحقق این مهم لازم است همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم رحلت امام خمینی (ره) که در 13 خردادماه جاری در مصلای کردکوی و به صرف افطاری برگزار می‌شود همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها