خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش گفت: اجرای بالغ‌بر ۳۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر در گالیکش برنامه‌ریزی‌شده است.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  سرهنگ دوم پاسدار سید یحیی قاضوی در نشست خبری به مناسبت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر اظهار کرد: پیروزی‌های دفاع مقدس و فتح خرمشهر حاصل ایمان به خدا و روحیه جهادی در بین مردم و رزمندگان بود.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: اگر روحیه جهادی و ایمان به خداوند متعال در بین مردم و رزمندگان نبود پیروزی‌های پی‌درپی در دوران دفاع مقدس حاصل نمی‌شد.

قاضوی اضافه کرد: دشمن با تمام توان و پشتیبانی‌های گسترده در جنگی تمام‌عیار با کشور ما شکست خورد و این‌یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی در تاریخ بود که ما به دشمن در عملیات بیت‌المقدس دادیم، خرمشهر به‌نوعی تعیین‌کننده جنگ بود و به لحاظ اهمیتی که داشت عراق برای حفظ آن تمام برنامه‌های نظامی خود را معطوف کرده بود.

فرمانده سپاه گالیکش اذعان کرد: با آزادسازی و فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام و جمهوری اسلامی ایران ازلحاظ اهمیت بین‌المللی و استراتژیکی تمام معادلات دشمن به هم‌ریخت و فضای جنگ به نفع ایران رقم خورد، این در حالی بود که صدام با تصرف خرمشهر طمع فروپاشی نظام و انقلاب ما را در سر می‌پروراند، اما تمام نقشه‌های صدام با آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام نقش بر آب شد.

وی در رابطه با برنامه‌های سوم خرداد ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش اظهار کرد: به همین مناسبت هرساله در کشور برنامه‌های زیادی انجام می‌شود و سپاه گالیکش نیز متناسب با همین ایام و ماه مبارک رمضان، بالغ‌بر ۳۰ برنامه را برنامه‌ریزی کرده که از قبیل یادواره‌های شهدا، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات فرهنگی و پیامکی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری و حضور بسیجیان در نماز جمعه و ... است.

قاضوی با اشاره به اینکه امروز تاکتیک و تکنیک جنگی دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم و فضای مجازی تغییر پیداکرده اذعان کرد: لطمات و صدمات این جنگ به‌مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر از جنگ سخت است که دشمن از این طریق به درون خانه‌های ما نفوذ پیداکرده و جوانان ما را در معرض آسیب قرار داده و امروزه فضای مجازی را به صحنه نبرد با نظام جمهوری اسلامی ایران مبدل کرده است.

فرمانده سپاه گالیکش خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی جمهوری اسلامی ایران می‌بایست با دشمن و ابزارش آشنایی و شناخت کامل داشته باشند و خود را جهت مقابله باسواد رسانه‌ای و فضای مجازی و آسیب‌های آن تجهیز نمایند و امیدواریم انشالله به‌زودی شاهد نابودی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها