خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان:

آزادسازی خرمشهر ثابت کرد آزادی با مقاومت حاصل می‎شود نه مذاکره

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با صدور بیانیه ای سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۳۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آمده است:

بِسمِ ا... الرّحمنِ الرّحیمِ

"خرمشهر را خدا آزاد کرد " ( امام خمینی ره)

فتح خرمشهر نه فقط فتح یک اقلیم بلکه تاریخ گویای مقاومت و جاودانگی انقلاب اسلامی است، سوم خرداد یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زند، این پیروزی بزرگ که با هدایت و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره)، دلاوریهای رزمندگان اسلام و پشتیبانی ملت شهید پرور ایران حاصل شد ،ترس و دلهره بر اندام استکبار جهانی انداخت و دفاع مقدس را وارد مرحله جدیدی کرد. بازخواني و ترسيم روزآمد اين رخداد سرنوشت‌ساز براي نسل‌هاي امروز انقلاب - حماسه آفريني‌ها و رشادت‌هاي فرزندان قرآن و ولايت را براي هميشه در صحنه‌ي رويارويي با بيگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی، جاودانه خواهد کرد.

اگر آن روز با مقاومت، خرمشهر آزاد شد و نه با مذاکره، امروز هم خرمشهرٍ رکود، با مقاومت آزاد می شود نه مذاکره، آنجا جنگ نظامی بود مقاومت نظامی می طلبید، اینجا جنگ اقتصادی است و مقاومت اقتصادی. آنجا به توان جوانان و رزمندگان خودی توجه شد و این جا هم باید به توان جوانان و متخصصان خودی اعتماد شود. آنجا حرف از قدرت خدا بود ؛ نه ، توان کدخدا !!! اینجا نیز باید چنین شود.

گوشه چشمی به اطرافمان بیندازیم!آنجا که فلسطین سال هاست در حال مقاومت است. سالهاست جوانانش با دست خالی از سلاح و امکانات؛ و با دستی پر از بی غیرتی اعراب منطقه، در حال جنگ در خط مقاومت نبرد حق و باطل است و ای کاش غربگرایان نفوذی در این نظام مقدس، همانند خط حزب الله و مردم مقاومشان، کمی هم از واژه مذاکره دور می شدند و مقاومت و تلاش را سرلوحه کار خویش قرار می دادند.

ما دانشجویان بسیجی با درس‌آموزی از عبرت‌های تاریخی و مقاومت هوشمندانه برابر نظام سلطه و اهداف شیطانی قدرت‌های زورگو ، برای حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور، هویت دینی و ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با آمادگی فراگیر خود - تحت رهبری ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت‌ امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) هرگونه تهدید، تعرض و تجاوز احتمالی از سوی بیگانگان و دشمنان فرامنطقه‌ای را با پاسخ سخت و پشیمان کننده و شکستی خفت‌بار و فراموش‌ناشدنی مواجه خواهیم‌ ساخت.

راهبرد مقاومت به ما آموخت با توجه به شرایط منطقه ای و سوق الجیشی جمهوری اسلامی ایران لازم است مطابق آیه شریف  " واعدوا ماستطعتم من قوه " توان موشکی و تسلیحاتی کشور مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد و نشستن بر سر میز مذاکره یا گفتگو در مورد توان تسلیحاتی کشور،  یک خیانت آشکار و پشت کردن به آرمان های امام راحل تلقی می شود و گناه نابخشودنی است .

در پایان اعلام می داریم ؛  آمریکا را همچنان شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی را محکوم به زوال ،  اطاعت محض از ولایت فقیه را تنها راه سعادت  و   اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را تنها راه علاج مشکلات امروز کشور می دانیم.

فان حزب ا... هم الغالبون

 " شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوئی دانشگاه های استان گلستان "      03/03/97

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها