مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان :

صدور ۳۰ پروانه موکب‌داری در ایام اربعین سال گذشته

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از صدور ۳۰ پروانه موکب‌داری در ایام اربعین سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ موکب در داخل و ۹ موکب دیگر در خارج کشور فعالیت داشتند.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۶۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اصغر حقی‌پور امروز در جلسه ستاد اربعین لرستان اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان کمیته اسکان، تغذیه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی سعی در انجام وظایف خود در حد امکان دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف عتبات عالیات استان سازماندهی، ساماندهی و اجرای یک سیستم منسجم است لذا در چارچوب دستورالعمل‌ها وظیفه مردمی‌کردن موکب‌ها را داریم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با بیان اینکه این نهاد اجازه صدور موکب را نیز برعهده دارد، افزود: مجوز موکب‌داری به هیئت‌های پنج نفره‌ای که از سوی نهاد‌های مذهبی همچون مسجد تایید شوند، داده می‌شود.

حقی‌پور بیان داشت: سال گذشته پروانه فعالیت یک ساله به موکب‌ها داده شد و مقرر گردید که امسال این پروانه‌ها سه ساله یا پنج ساله صادر شوند، اما در جلسه اخیر مجددا قرار بر صدور یک ساله مجوز‌ها شد.

وی از صدور ۳۰ پروانه موکب‌داری در ایام اربعین سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ موکب در داخل و ۹ موکب دیگر در خارج کشور فعالیت داشتند.

وی گفت: سال گذشته ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به موکب‌ها کمک شد و ۵۵۰ ویزا با ارزش ریالی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز صادر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات