فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

لزوم تعامل و اعتماد بین نیروهای اجرایی و پشتیبان فعالیت‌های اربعین

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: در انجام فعالیت‌های اربعین بایستی یک تعامل و اعتماد بین نیروهای اجرایی و پشتیبان وجود داشته باشد و از تمامی ظرفیت‌ها برای تقویت بحث اربعین استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی   امروز در جلسه ستاد اربعین لرستان با بیان اینکه اگر بخواهیم در ذیل ستاد مرکزی اربعین استان اجازه فعالیت موکب‌داری به شخص یا گروهی در داخل و یا خارج ایران دهیم کاری موازی انجام داده‌ایم ضمن اینکه از کنترل و نظارت دستگاه‌های ناظر نیز خارج خواهد بود.اظهار کرد:پیشنهاد می‌شود برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت در خصوص فعالیت موکب‌ها توسط ستاد مرکزی استان صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در بحث جمع‌آوری نذورات اربعین دچار مشکل شدیم،چرا که سال گذشته در یک هزار و 900 پایگاه سراسر استان نذورات جمع‌آوری می‌شد با این وجود در برخی موکب‌ها نیز این کار انجام می‌گرفت که این عمل سبب به‌وجود آمدن برخی مشکلات شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: پیشنهاد می‌شود فعالیت‌های  اربعین مستقل از کنترل ستاد مرکزی اربعین انجام نشوند.

وی بیان کرد: در گذشته مدیران ارشد استان تمایل زیادی به واگذاری فعالیت‌های اربعین به سپاه لرستان را نداشتند، از این‌رو این نهاد تنها در نجف و کربلا موکب‌داری می‌کرد اما در سال گذشته وظیفه مجری‌گری مراسم به  سپاه محول شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه لرستان سال گذشته مقام دوم کشوری را از نظر بالا بودن  کیفیت و کمیت فعالیت‌ها در اربعین کسب کرد، افزود: اقدامات خوب سبب شد که زائرین اربعین سال گذشته در مرز و خارج از کشور هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

وی یادآور شد: همچنین سال گذشته بر اساس ابلاغی که صورت گرفت به زائرین خارجی در ورودی‌های استان علاوه بر پذیرایی و اسکان، خدمات فرهنگی نیز ارائه شد.

کشکولی با ابراز اینکه در کمربندی خرم‌آباد قرارگاهی وجود دارد که ظرفیت اسکان و پذیرایی از مهمانان با شرایط خاص را دارد، افزود: از این‌رو بایستی پشتیبانی نسبی از این قرارگاه صورت پذیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: در انجام فعالیت‌های اربعین بایستی یک تعامل و اعتماد بین نیروهای اجرایی و پشتیبان وجود داشته باشد و از تمامی ظرفیت‌ها برای تقویت بحث اربعین استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار