خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در آیین غبار روبی مزار شهدا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: موفقیت ها و امنیت موجود کشورمان مرهون وجود ولایت و خون پاک شهداست.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خرگزاری حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: نعمت ولایت و رهبری به عنوان خلف برحق امام راحل و فرمانده کل قوا، موجب دوام و بقای نظام مقدس اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز نیز با هدایت های رهبری و به برکت خون شهدا و مجاهدت امنیت آفرینان میهن اسلامی شاهد اقتدار روزافزون و ایستادگی هرچه محکم تر آحاد ملت در برابر زیاده خواهی های دشمنان هستیم.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، باید در راه ادامه خون شهدای انقلاب و نظام اسلامی گام برداشته و رهنمودهای رهبری به عنوان نعمتی الهی را چراغ راه خود قرار دهیم.

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر بیان کرد: رزمندگان اسلام در قالب نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروهای مردمی در برابر دشمن بعثی ایستادند و حماسه آفریدند.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع از اسلام و انقلاب در حقیقت دین خدا را یاری کردند و به پیروزی های بزرگ الهی دست یافتند.

وی اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نصرتی الهی و پیروزی سرنوشت سازی در دفاع مقدس بود که به برکت خون شهدا و رزمندگان محقق شد.

 

ارسال نظرات