جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به وضعیت کنونی ایران و منطقه اظهار داشت: وحدت، همدلی و انسجام لازمه انقلاب در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۷۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حبیب‌الله توکلی امروز در مراسم گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه خردادماه یادآور حماسه‌سازی و رزم دلاورمردان لرستانی در دوران دفاع مقدس است.اظهار کرد: نیروهای مردمی و ارتش در آزادسازی خرمشهرنقش‌آفرینی کردند.

وی تصریح کرد: گردان‌های لرستان در تیپ المهدی شیراز با فداکاری و گذشت از جان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نقش امام خمینی (ره) را به‌عنوان فرماندهی کل قوا در عملیات بیت‌المقدس سترگ خواند و افزود: دستاوردهای عملیات مقدس در سطح جهانی بازتاب داشت و علی‌رغم تحریم و محدودیت‌های آن زمان با فرماندهی متعهد و متدین امام امت خرمشهر آزاد شد.

توکلی بیان داشت: سردار بروجردی از فرزندان لرستان بود که مورد اعتماد شورای انقلاب قرار گرفت  و در اوایل انقلاب با حکم شهید بهشتی حفاظت از امام (ره)، مسئولیت زندان اوین و فرماندهی سپاه در شمال غرب کشور را به‌عهده داشت و با خدمات شایسته به مردم عزیز کردستان خود را در ذهن مردم به مسیح کردستان مطرح نمود.

وی یادآور شد: شهید بروجردی در شرایط سخت مبارزه با ضدانقلاب، خدمات‌رسانی به مردم را در اولویت قرار داد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به دوم خرداد و سالروز عملیات غرورآفرین حاج عمران اشاره کرد و گفت: لرستان با تیپ 57 با تمام توان در مقابل پیش‌روی دشمن ایستاد و بخش قابل توجهی از ارتفاعات پیرانشهر را از دشمن پس گرفت.

توکلی به  تقدیم 300 شهید از تیپ 57 در عملیات حاج عمران اشاره کرد و یاد و خاطره شهدای عملیات حاج عمران را گرامی‌داشت.

وی به خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌عنوان شاهکار امام و میراث گران‌قدر انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: کار خدمت‌رسانی به مستضعفان  توسط این نهاد با رضایت‌مندی مردم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در ناآرامی‌های سال 96 با وجود اینکه از عملکرد خیلی از دستگاه‌ها نارضایتی وجود داشت اما  کمترین گله‌مندی متوجه کمیته امداد بود و قطعاً اگر همه مسوولین نظام رضایت مخاطبین را جلب کنند نارضایتی به‌وجود نخواهد آمد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به وضعیت کنونی ایران و منطقه اظهار داشت: وحدت، همدلی و انسجام  لازمه انقلاب در شرایط کنونی است.

توکلی تصریح کرد: هر حرفی از هر جناحی زده شود که جبهه روبه‌روی نظام را خوشحال کند خیانت محسوب می‌شود، در عین حال هر حرفی که باعث تقویت نظام شود نیز تکلیف انقلابی فرد به‌حساب می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات