فرمانده سپاه بناب در آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام این شهرستان به مناسبت سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر را رمز مقاومت و مقاومت را شاه کلید توسعه کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۷۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عمران دوستی گفت: در این روز مردم کشور با شجاعت و از خودگذشتگی های باور نکردنی از خاک کشور خود دفاع کردند و متجاوزگران را از خاک این کشور بیرون کردند.

وی روحیه انقلابی و توجه به ولایت فقیه را علل موفقیت مردم در مبارزه با متجاوزگران و دشمنان انقلاب عنوان و بیان کرد: در طول تاریخ این کشور به علت بی کفایتی حاکمان بخش های زیادی از اراضی خود را بدون هیچ مقاومتی از دست داد.

دوستی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای سرنگونی این پدیده اسلامی از همه راه و روش ها استفاده کردند و در نهایت جنگ نابرابری علیه این کشور به راه انداختند ولی انقلاب اسلامی به مردم آموخت در مقابل ظلم و ستم و زورگویی های دشمنان ایستادگی کنند و اجازه ندهند ذره ای از خاک کشور به دست متجاوزگران بیفتد.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی همه آحاد و قشرهای مختلف جامعه به منظور حفظ و حراست از همه ارزش‌هایی که شهیدان جان خود را برای آن تقدیم و نثار کردند، خاطرنشان کرد: اگر ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم و در هر جایگاه و مقامی قرار داریم، به برکت خون شهدا و ایستادگی همین مردم بوده است.‏

دوستی تضعیف کردن کشور از طریق فشارهای اقتصادی اقتصادی و جنگ نرم را از روش های جدید دشمنان در راستای صدمه زدن به انقلاب اسلامی خواند و ظهارداشت: دشمنان امروز فهمیده اند از طریق زور و جنگ نظامی توان مقابله با ایران را ندارند بنابراین دشمنان و در راس آن ها آمریکا از طریق فشارهای اقتصادی و جنگ های نرم درصدد تضعیف انقلاب اسلامی هستند.

وی افزایش وحدت و انسجام ملی را ضروری تر از هر زمان دیگری دانست و تاکید کرد: مردم و مسئولان انقلاب باید در مقابله با دشمنان با وحدت و تحت فرامین رهبر فرزانه انقلاب عمل کنند تا اجازه ندهند دشمنان از اختلافات در جهت صدمه زدن به انقلاب استفاده کند.

دوستی در پایان پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه ها  را ضروری عنوان کرد و گفت: امروز در تمام عرصه های علمی و نظامی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و همین قدرت موشکی ایران مانع تجاوز دشمنان به خاک این کشور شده است بنابراین باید همه مردم و مسئولان برای پیشرفت کشور دست به دست هم بیشتر تلاش کنند.

در این آیین عکس پنج شهید دوران دفاع مقدس به دست هنرمندان بنابی نقاشی شد تا توسط مسئولان به خانواده های آن ها تحویل داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها