خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و معجزه تاریخ را رقم زدند و باعث براندازی ارتش دشمن شدند.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۸۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

شهدا و رزمندگان اسلام با فتح خرمشهر معجزه تاریخ را رقم زدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرماندهان گردان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان و بسیجیان در سپاه ناحیه بهار برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان، ماه عبودیت، ماه بهار قرآن و بندگی است.

سرهنگ سید جواد حسینی ضمن گرامیدشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است؛ چراکه مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

وی با اشار به بیانات رهبری مبنی بر اینکه «حادثه سوم خرداد حادثه تاریخی، جهانی و به یاد ماندنی است»، گفت: شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و با فتح خرمشهر معجزه تاریخ را رقم زدند و باعث براندازی ارتش دشمن شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: عملیات آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد سال 1361 به عنوان مهم‌ترین هدف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات