کد خبر: ۹۰۲۰۶۰۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
سردار یدالله بوعلی در مراسم صبحگاه مشترک که بمناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، ضمن خیر مقدم به همه کسانی که در صبحگاه مشترک سوم خرداد روز مقاومت، روز پیروزی و روز سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند، گفت: آنچه که امروز به یاد آن، این مجلس و این صبحگاه باشکوه را برگزار کردیم، معنای آن این است که به یُمن و برکت قرآن و اسلام و باور به اعتقادی که به قرآن و اسلام وجود دارد همواره ملت ایران شیعیان مولا امیر المومنین هستند ثابت کردند که هرچند که شرایط بر ان‌ها سخت شود باز هم با توکل الهی و تمسک به ائمه اطهار این ظرفیت را دارند که در سخت‌ترین شرایط باز هم خود را بازسازی کنند و در مقابل دشمن بایستند.

وی بیان کرد: اگر خرمشهر دیوار به دیوار، کوچه به کوچه با اندک نیرو‌های مردمی و نیرو‌های موجود در شهر ۳۴ روز مقاومت کرد و سقوط کرد و به تصرف دشمن درآمد، اما دیری نپایید که به فرمان امام (ره) همه نیرو‌های معتقد به نظام در میدان جنگ حاضر شدند نه تنها جلوی دشمن را سد کردند بلکه بر دشمن تاختند و با افتخار خرمشهر را فتح کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه دنیا پشت رژیم بعث ایستاده بودند که صدام را در خرمشهر نگه دارند، اما اراده متکی به قرآن و ائمه اطهار، اراده دشمنان را شکست و خرمشهر با افتخار آزاد شد به گونه‌ای که امام فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» یعنی فتح و نصرت الهی بود یعنی باور به اینکه قرآن فرمود که وعده الهی نزدیک است.

سردار بوعلی ادامه داد: این سند افتخار باور شیعیان است، سند افتخار باور همه رزمندگان سراسر ایران اسلامی خصوصا رزمندگان پر افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد که در همه عرصه‌های دفاع مقدس با سربلندی ظاهر شدند و عملیات‌های غرور آفرینی را انجام دادند و این همواره سندی پر افتخار برای این استان عزیز است.

وی تصریح کرد: امروز ما شاهد هستیم که همان دشمن با همان خط سیر باز هم در مقابل این نظام یاوه گویی می‌کند و قد علم می‌کنند تهدید می‌کنند چنگ و دندان نشان می‌دهند، غافل از اینکه باز هم شیران شیر این سرزمین آماده هستند همانطور که در خارج مرز‌ها پشت آن‌ها را به خاک مالیدند و کمر آن‌ها را در سوریه، عراق، یمن شکستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در مطالبات رییس جمهور دیوانه آمریکا بند‌هایی را شرط گذاشته که اگر این شرایط در ایران اجرا شود ما در برجام می‌مانیم در غیر این صورت خارج می‌شویم شروط احمقانه‌ای که به رگ تک تک ایرانی‌ها بر می‌خورد هیچوقت غیرت و تعصب ایرانی که متکی بر فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی است اجاره نخواهد داد که زیر بار ننگ حرف یک رییس جمهور دیوانه برود.

سردار بوعلی عنوان کرد: اینکه همه چیز تعطیل شود، ایران هیچ جا حضور نداشته باشد، ایران هیچ جا نتواند خودنمایی کند، ایران حتی نتواند از خودش دفاع کند، وقتی می‌گویند که موشک‌های شما باید چنان شود، آزمایش‌های آن باید دیده شود، وقتی می‌گویند نباید در هیچ جای منطقه حضور داشته باشید و می‌گویند شما نباید فناوری داشته باشید و آنچه که از فناوری باید داشته باشید چیزی است که ما تعیین می‌کنیم.

وی گفت: اقا فرمودند: غلط کرده رییس جمهور آمریکا که اینگونه گفته است، قطعا همه بسیجیان نیز محکم این فرمان را محقق خواهند کرد که امریکا هیچ غلطی نخواهد کرد، رییس جمهور دیوانه آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در منطقه نیر ثابت شده است که آمریکا هیچ زبانی به جز زبان قدرت و زور را نمی‌فهمد اگر آن‌ها در سوریه، یمن و عراق کار‌ها و اقدامی کردند پاسخ آن را دیدند اخیرا مگر داعش پایتخت سوریه و چند شهر دیگر را با موشک نزدند مگر اسرائیلی‌ها تهدید کردند.

سردار بوعلی بیان کرد: آنجایی که مقابل نیرو‌های سوریه تهدید کرد و تهدید خود را نیز عملی کرد در مقابل ۱۵ موشک ان‌ها سوریه، ده‌ها موشک و چندین برابر نقاط نظامی آن‌ها را هدف قرارداد، دیدیم که آن‌ها خاموش و خفه شدند. چرا اسرائیل دیگر نفس نمی‌کشد چرا دیگر موشک شلیک نمی‌کند، چون محکم به آن‌ها گفته شد که اگر بزنید مجدد و چند برابر خواهیم زد.

وی افزود: اسرائیل باورش نمی‌شد که نیرو‌های مقاومت به این توان رسیده باشند که بتوانند مقابله به مثل کنند و این جز باور الهی آن کسی که فرمان می‌دهد و آن کسی که دستور می‌دهد و آن کسی که شلیک می‌کند نیست، باور دارد که اگر مقابل این دشمن محکم بایستد آن دشمن مجبور به تسلیم است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرمایشات شب گذشته مقام معظم رهبری که باور دارد نصرت الهی حتمی است و با اطمینان مواردی را فرمودند: و شروطی را تعیین کردند و با دلایل مختلف ثابت کردند که هیچ نتیجه‌ای در اعتماد به آمریکا نخواهد بود، هیچ نتیجه‌ای در اعتماد به اروپا نخواهد بود و فرمودند که آمریکایی‌ها به دلایلی از اول عهد شکن بودند.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: این عهد شکنی مخصوص یک رییس جمهور نیست این یک سیستم و یک سیاست است، رییس جمهور فقط مجری است و امروز سیاست گذاران آمریکا به این نتیجه رسیدند که یک فرد دیوانه نما و یا دیوانه را به عنوان رییس جمهور در دنیا علم کنند که همه بترسند.

وی گفت: سیاست‌ها همان سیاست‌های قبلی است، این چیز صریح و روشنی است که آقا فرمودند: و برای اروپا هم شرط گذاشتند و فرمودند: این‌ها نیز قابل اعتماد نیستند و هیچ وقت بر علیه آمریکا بلند نمی‌شوند ما این را باید بدانیم و باور داشته باشیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: اتکای ما باید به توان داخلی و باور خودمان باشد رهبر انقلاب فرمودند: اگر راست می‌گویند تحریم‌ها را رعایت نکنند اگر راست می‌گویند مبادله پولی داشته باشند اگر راست می‌گویند نفت را تضمین کنند و بخرند و سایر شروطی که رهبر فرمودند: و گفتند که در یک مقطع زمانی باید این را ثابت کنند که معلوم شود این هم یک فریب و کلک و حربه دیگر است که این را ملت ایران خوب فهمیده اند.

سردار بوعلی ادامه داد: مطمئن هستیم و باور داریم که نصرت الهی برای جبهه حق است و حتما حق پیروز است اگر این‌ها قدرت داشتند برای ما شرط نمی‌گذاشتند و عمل می‌کردند، اینکه می‌گویند نباید در یمن باشید یعنی نمی‌توانند در یمن مقاومت کنند و یمن را شکست دهند، اینکه می‌گویند نباید در سوریه باشید یعنی نمی‌توانند در سوریه پیروز شوند، اینکه می‌گویند نباید شما در عراق باشید یعنی نمی‌توانند در عراق حاکمیتشان را اعمال کنند و ما مزاحم ان‌ها هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: ما این را به خوبی می‌دانیم هیچوقت نباید فریب آن‌ها را خورد هر جا دشمن حاضر است در مذاکره با ما صحبت کند یعنی آنجا قدرت نظامی و اقتدار و توان ندارد و نمی‌تواند.
ارسال نظرات