خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در بیانیه بسیج دانشجویی شهید ابوالقاسم تقوا دانشگاه پیام نور استهبان آمده است:
در بیانیه بسیج دانشجویی شهید ابوالقاسم تقوا دانشگاه پیام نور استهبان آمده است: آزادسازی خرمشهر علاوه بر این که نماد پیروزی و ایثار است، نماد بصیرت افزایی و ولایت پذیری نیز است.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۱۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، بسیج دانشجویی شهید ابوالقاسم تقوا دانشگاه پیام نور استهبان در خصوص سوم خرداد ماه 1397 مصادف با آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و هفته مقاومت بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد ماه روز پیروزی جبهه حق علیه باطل، آزاد سازی خونین شهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، روزی که بینی جنود شیطان بوسیله ی شیرمردان حیدر کرار به خاک مالیده شد و پاره تن ایران از دست مستکبران جهان آزاد شد. آزاد سازی خرمشهر مظهر صبر، شجاعت، ازخودگذشتگی و توکل به خدای متعال است.

روزی که جوانان ایرانی با غیرت و اتحاد و از خود گذشتگی خواب خوش و شیرین مزدوران جهان را به هم زدند و سیلی محکمی به آنان زدند .

آزادسازی خرمشهر علاوه بر این که نماد پیروزی و ایثار است، نماد بصیرت افزایی و ولایت پذیری نیز است و ما دانشجویان باید تمام سعی خود را بکنیم و کمر همت ببندیم تا جا در پای شهیدان بگذاریم و نام و یاد آن ها را زنده نگه داریم و الگوی خود قرار دهیم .

ما جوانان از نسل همان شهیدانیم و با شجاعت و ولایت پذیری و توکل به خدای متعال جلوی مستکبران جهان خواهیم ایستاد و با فریاد انا فتحنا خرمشهرها را آزاد خواهیم کرد. امنیت، اقتدار و سربلندی ملت ایران مدیون خون های جوانان این مرز و بوم است که به ندای پیشوای خود، سالار شهیدان لبیک گفته و جان و مال خود را در راه خدا و دفاع از وطن و ناموس با آغوشی باز اهدا کردند.

ما دانشجویان انقلابی عهد می‌بندیم که نخواهیم گذاشت خون شهیدان پایمال شود و اقتدار و امنیت کشور زیر سوال برود و وجبی از خاک کشور به دست متجاوزان بیافتد.

ما جوانان شیعه علی (ع)  هستیم و پیرو حسین (ع)  و با افتخار حاضریم جا پای شهیدان بگذاریم و جان و مال خود را برای دفاع از وطن و ناموس بدهیم تا چشم بد را از اقتدار و امنیت و خاک وطنمان دور کنیم . باشد راه شهدا ، راه همه ما 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها