خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده فنی امام رضا نورآباد ممسنی آمده است:
دربخشی از این بیانیه آمده است: این حماسه می‌تواند به‌عنوان الگویی ماندگار فراروی برنامه‌ها و طرح‌های ملّی در فتح قله‌های دیگری از شکوه و افتخار ملّی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۱۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، بسیج دانشجویی دانشکده فنی امام رضا(ع‌) نورآباد ممسنی در خصوص سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان از چنگال دشمن بعثی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بِسم ِاللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

خرمشهر را خدا آزاد کرد.... (امام خمینی (رحمة الله علیه) )

خلق حماسه سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان‌ گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی است که شهدای عزیز و گران‌قدرمان با اهداء خون‌‌های پاک و بذل جان‌های مطهر خود، این حماسه عظیم را در تاریخ افتخارات ملی و دفتر قطور خاطرات ملت به ثبت رساندند.

حماسه آزادسازی و فتح خونین‌شهر فقط موفقیتی صرف نظامی و استراتژیک نبود بلکه، یک موفقیت بزرگ‌تر و والاتری بود و آن موفقیتی روحانی و معنوی در جلب و جذب برکات و فیوضات الهی است که این نکته از دستاوردهای آن ظفر شکوهمند به شمار می‌آید.

بسیج دانشجویی دانشکده فنی امام رضا (ع‌) نورآباد ممسنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای اسلام به‌خصوص شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، سوم خرداد را همچنان به‌عنوان برگ زرینی می داند که بر تارک تابناک تاریخ مجاهدت‌های بشری و مقاومت‌های اسلامی می‌درخشد و تا امروز تشعشعات انوار الهی و نورانی‌اش چراغ راه و هدایتگر ملت در عبور موفقیت‌آمیز از گردنه‌های سخت پیش روی انقلاب و گذر از امتحانات الهی بوده است.

لذا این حماسه می‌تواند به‌عنوان الگویی ماندگار فراروی برنامه‌ها و طرح‌های ملّی در فتح قله‌های دیگری از شکوه و افتخار ملّی قرار گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار