همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر؛
همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر همایش و پرسمان «فتح عشق» در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۲۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

همایش «فتح عشق» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همایش و پرسمان «فتح عشق» با حضور امیر سرتیپ مسعود بختیاری چهره ماندگار اندیشه و قلم ارتش و از طراحان عملیات بیت المقدس، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی، فرمانده ارشد آجا در استان همدان، فرمانده و مسئولین تیپ زرهی شهید قهرمان، معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)، فرماندار همدان، خانواده شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه بوعلی در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

این مراسم به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان همدان و دانشگاه علوم پزشکی در راستای بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

امیر سرتیپ مسعود بختیاری از طراحان عملیات بیت المقدس در این مراسم با اشاره به ویژگی های عملیات بیت المقدس به عنوان عملیات مهم و سرنوشت ساز، به مواضع آمریکا در خروج از برجام پرداخت.

همچنین در این مراسم سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری فرمانده ارشد آجا در استان همدان به اهداف برگزاری مراسم اشاره کرد.

در این مراسم علاوه بر رونمایی از مستند «اتام» روایت زندگی شهید «فرج پور» از شهدای گمنام دانشگاه بوعلی، از سیستم ویدئو وال مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی نیز رونمایی شد.

تجلیل از پیشکوستان دفاع مقدس امیر سرتیپ جوادی، امیر سرتیپ بختیاری، خانواده امیر سرلشکر خلبان شهید حسین یزدان دوست همدانی و خانواده امیر سرتیپ شهید قاسم همت یار، خانواده شهید فرج پور و عوامل ساخت مستند شهید فرج پور و همچنین برگزاری نمایشگاهی از تصاویر دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات