خبرهای داغ:
یک استاد علوم دینی و حوزوی گفت: وقتی دشمن همواره به دنبال توطئه است، باید در راه هدف خود با استقامت به پیش رفت چرا که تنها راه پیروزی، ایستادگی و مقاومت است.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۲۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، حجت الاسلام والمسلمین عباداله خیریان امروز در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب که با حضور پرسنل و بسیجیان برگزار شد در سخنانی با اشاره به دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان از ابتدا به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی بودند و همواره نیز این هدف را دنبال کرده اند.

این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، توطئه ها و نقشه های مختلفی را طرح ریزی و پیاده کردند.

وی با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان، گفت: وقتی دشمن همواره به دنبال توطئه است، باید در راه هدف خود با استقامت به پیش رفت و از احساس ضعف خودداری نمود، چرا که تنها راه پیروزی، ایستادگی و مقاومت است.

خیریان با بیان اینکه دشمنان بعد از اینکه در بعد نظامی و... نتیجه نگرفتند به دنبال تغییر تاکتیک رفتند، تصریح کرد: آنها در این راستا از ماهواره برای دست یابی به اهدافشان استفاده کرده و می گویند که برنامه های هالیوودی مفید است.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ایجاد گروه های مختلف مانند داعش و ... نیز در راستای مقابله با انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: توطئه های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت پیاده کردند ولی این را باید در نظر داشت که اگر در مقابل دشمن استقامت و ایستادگی کنیم، بر آنها فائق می شویم.

وی در پایان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، نفوذ ایران در منطقه افزایش یافته است و مستقل ترین کشور دنیا هستیم.

 

ارسال نظرات