همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و روز مقاومت و ایثار روابط عمومی سپاه خوی بیانیه ای را صادر نمود.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۳۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاري بسيج آذزبايجان غربي، در این بیانیه آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم . بسم الله القاسم الجبارین، یا علی ابن ابی طالب 

این عبارات مقدس کلید عملیات بزرگ و غرورآفرین الی بیت‌المقدس است، که حماسه بزرگ فتح خرمشهر را در سوم خرداد سال 1361 رقمزد‌.

این بیانیه گفته: آزادسازی خرمشهر درروز سوم خرداد 1361 پس از ۵۷۸ روز انجام گرفت و در آن روز کسى نبود که لبخند شادى و سرور بر لب نداشته باشد وکسى نبود که شور و شوق تمام وجودش را فرانگرفته باشد.

دراین بیانیه همچنین سوم خرداد را به عنوان نماد همدلی و همزبانی ملت برای دست یابیبه اهداف عالی و ولایی عنوان کرده و افزوده  سوم خرداد صدالبته همان امداد غیبی الهی است تا ما با مطالعه و مروز حوادثآن به خود آییم و قدرت خدا را به دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی بشناسانیم.

 این بیانیه تاکید می کند: از واجبات و لازمات است تا سوم خرداد رابرای نسل های امروز تحلیل و تفسیر نمایید و و فرمایشات حکیمانه امام خمینی(ره) را همگان تبیین نماییم و همچنین با استفاده از رزمندگان و دلاورمردان 8سال دفاع مقدس تاریخ فتح خرمشهر را برای نسل امروز موشکافی کرده و با پاسخهای قاطع و دقیق و منطقی به سوالات و شبهات جواب دهیم و کاملا همگان را از علت تداوم جنگ پس از فتح خرمشهرتوجیه نماییم.

روابط عمومی سپاه خوی در این بیانیه فتح خرمشهر را اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، امام خمینی(ره) که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد، دانسته و این رویداد بزرگ را نشان از عزم و ایمان الهی رزمندگان جان برکفی دانسته که صادقانه وگمنام به استقبال شهادت رفتند تا ذره ای از خاک پاک میهن را به دشمن ندهند 

این بیانیه در ادامه فتح خرمشهر را جهش بسیاربلند پس از جذف بنی صدر به طرف نابودی دژهای متجاوزین بعثي  دانست و افزود: با اینکه هدف دشمن نابودی انقلاب و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و است اما این بصیرات وآگاهی، وحدت و یکپارچگی و تعیت از منویات رهبری حرف اول را نظام جمهوری اسلامی ایران می زند و مردم را در برابر استکباران بیمه کرده است.

این  بیانیه به سخن گهر بار حضرت امام خمینی(ره) در راستای این پیروزی اشار کرد که فرموند: «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است. خرمشهر شهر لاله های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد .«

روابط عمومی سپاه خوی در پایان این بیانیه یاد و نام امام و شهدا را گرامی داشته شده وبا تاکید بر عهد و پیمان با مقام عظمای ولایت پیامد راهبردی دفاع مقدس را بازخوانیتاریخ سوم خرداد مطرح کرده و افزود: این حماسه و صدها حماسه دیگر راهی است که امت اسلامی را انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور مفتخر به ازادسازی قدس شریف ومسجدالاقصی و پاک‌سازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب وجنایتکار خواهد ساخت.

ارسال نظرات