خبرهای داغ:
دوره توجیهی مربیان سبک زندگی اسلامی به همت بسيج جامعه زنان سپاه شهرستان خوي برگزار شد
کد خبر: ۹۰۲۰۶۳۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج طلاب و مدیر حوزه علمیه شهرستان خوی در این دوره آموزشی در سخنان مبسوطی با اشاره به سبک زندگی غربی و تلاش دشمنان و استکبار در جهت آسیب زدن به فرهنگ اصیل اسلامی تصریح کرد: ما مسئولین موظف به آگاه دهی و توجیهی مردم حال چه عوام و چه خواص هستیم تا بتوانیم راه انبیا و امام و شهدا را ادامه دهیم.

حجت الاسلام اکبرزاده با گریز به دسیسه های دشمنان در الگو قراردادن زن شرقی و زن غربی گفت: با توجه به منویات رهبری باید زن مسلمان به عنوان الگوی سوم را با برامه ریزی دقیق جهانی نماییم و به جوانان و بانوان خود بفهمانیم که زن یعنی حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س)،  مادران شهدا  و....و اینها را باید  به عنوان الگو برای خود برگزینیم.

وی همچنین با اشاره به دغدغه های حضرت آقا در رابطه با آسیب های مطرح شده در کشور که اکثرتحت تاثیر فرهنگ غلط غرب و استفاده بی مورد از شبکه های فضای مجازی است گفت: جنگ نرم و فضای مجازی و ماهواره مرزبندی های محرم و نامحرم را در جامعه ما از بین برده وحیا و پاکدامنی را در بین جوانان کم رنگ کرده است.

وی در ادامه شیوه سخنرانی بین عموم مردم را توضیح داده و از مربیان خواست که در مرحله اول با مخاطب شناسی و استفاده از کلیپ و نماهنگ ابتدا مردم را جذب برنامه نمایید و سپس کلیدهای اسلامی را به خوردشان دهید چرا که در این صورت تاثیر گذار خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی نیز در ابتدا با توجیه محتوای وکیفیت اجرای  کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی گفت: زن مسلمان ایرانی نشان داده است که می توان عفیف، مومنه و محجبه بود و در عین حال در متن جامعه حضور داشت.

خواهر پاسدار لیدا سیرانی افزود: شهدای زن باعث عفت و سربلندی جامعه اسلامی هستند و با الگو گرفتن از آن ها باید زنان جامعه امروزی پیشتاز  و در خط مقدم جنگ نرم باشند.

گفتنی است که در پایان مسئول بسیج طلاب و بسیج جامه زنان سپاه خوی به سوالات و شبهات مربیان در زمینه موضوعات  مورد مطرح  در جلسات پاسخ دادند.

 

ارسال نظرات