خبرهای داغ:

گرامیداشت عملیات غرورآفرین بیت المقدس در سپاه خوی

درراستای ترویج فرهنگ ولایت مداری، ایثار،مقاومت، جهاد،شهادت وخودباوری، مراسم ویزه ای به مناسبت سوم خرداد و به همت فرهنگي و تبليغات دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۴۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس، ضمن تبریک ماه میهمانی خداوند و سالروز حماسه عظیم سوم خرداد خاطر نشان کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر در نوع خود در طول دوران دفاع مقدس بی نظیر بود از این جهت که تنها در یک عملیات به نام عملیات بیت المقدس نیمی از کل خاک ایران که از جمله نقاط حساس و مهمی که برای دشمن حائز اهمیت بود  و توسط دشمن اشغال شده بود را آزاد کردیم.

تقی سرداری گفت: د ر تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روزهایی بعنوان نماد مقاومت باقی مانده اند و این نماد ها کم نیستند،

وی افزود:  مردم ما تعلق خاطر دارند به نظام اسلامی و در دوران دفاع مقدس صحنههای بی بدیلی آفریدند، که یکی از آنها روز سوم خرداد سال 61 بود که دشمن بعثی در آن سیلی خورد و در آن برهه همه مردم ایران حضور داشتند و یک اتحاد ملی را خلق کردند.

سرداری در ادامه از شهداء و جانبازان بعنوان سرمایه های نظام نام برد و گفت:  شهدای ما نمادهای این جامعه و مدالهای افتخار این کشور هستند.

گفتنی است که پایوران و كاركنان سپاه خوی در ابتدای این مراسم دومین محفل انس با قرآن را با حضورقاریان برجسته سپاه این شهرستان برگزار کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار