خبرهای داغ:
تجمع بزرگ نیروهای مسلح شادگان به مناسبت آزادسازی خرمشهر با حضور امام جمعه شهرستان، مسئولین ادارات، نیروی انتظامی،سپاه و بسیج در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۷۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان، این برنامه ابتدا با قرائت آیاتی چندازکلام الله مجید توسط برادر پاسدار عبدالمناف بالدی و پخش کلیپ رهبری درخصوص آزادسازی خرمشهر آغاز گردید.
درادامه فرماندهی محترم ناحیه جناب سرهنگ حسین خنافره حضور کلیه نیروهای را دراین برنامه خیرمقدم عرض نمودند.
سرهنگ خنافره بیان کردند: سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان، بلندترین ناممکن ترین فرازهای روزی که فرشتگان بال سترگ وسپید خود را برزمین گستردند تادل های برگردان ایران زمین رابه شاهراه ایمان خداوندی اتصال داده شود.

درپایان سخنران این تجمع امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شرفی سخنانی را درخصوص آزادسازی خرمشهر ایراد فرمودند.

حاج آقا شرفی گفت: آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود. سوم خرداد تبلور غیرت ملی در برنتافتن اشغال خاک عزیزمان توسط دشمنان است.سوم خرداد تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است. سوم خرداد برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می دهد که مردم ایران مردم مبارز و خستگی ناپذیر ، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند.

ایشان افزودند: به راستی در مقابل استحکامات نفوذناپذیر دشمن شکست خورده که از سوی استکبار جهانی و قدرت های شرق و غرب به لحاظ توان مالی، تجهیزات نظامی و حتی نیروی انسانی نیز تغذیه و تقویت می شد چه واژه و عبارتی بهتر از نام مقدس "علی ابن ابیطالب (ع)"که یادآور حماسه آفرینی آن حضرت در یکی از جنگ های صدر اسلام است، می توانست با رمز این عملیات مطابقت داشته و باعث افزایش روحیه ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام گردد

 

 درپایان تاکید کرد: اینجانب بر خود وظیفه میدانم در آستانه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی ، بهترین درودهای خود را بر شهیدان همیشه جاوید فتح خرمشهر و خانواده های صبور آنان بفرستم ، باشد که در پرتو الطاف حضرت حق و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه ی انقلاب - حفظه الله تعالی - و به مدد هوش سرشار و دستان توانمند جوانان ایران اسلامی ، مسیر تعالی و مقابله با تهدیدات در ابعاد مختلف، سریعتر از گذشته پیموده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها