خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مراغه:

گرفتاری مسلمانان نتیجه دوری از قرآن است

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مراغه در دومین محفل انس با قرآن سپاه مراغه گفت: همه گرفتاری های مسلمانان در سایه دوری از قرآن است.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۸۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام فریدون مطهری افزود: قرآن بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال برای تعلیم و تربیت انسان آن را فرستاده است تا انسان به کمال نهایی برسد.

وی ادامه داد: قرآن کامل ترین و دقیق ترین کلامی است که انسان را به راه راست هدایت می کند و تا به حال هیچ دانشمندی مانند قرآن مطالب  این چنین کامل ببان نکرده است.

حجت الاسلام مطهری در بخش دیگر سخنان خود قرآن را دقیق ترین و  کاملترین کلام عنوان و بیان کرد: اگر از قرآن بالاتر هم بود خداوند متعال برای انبیا و پیامبران  می فرستاد.

وی قران کریم را کامل ترین کتاب معرفی کرد و افزود: خداوند متعال کامل ترین کتاب را برای ارشاد و راهنمایی بشریت فرستاده تا مسلمانان رستگار شوند.

حجت الاسلام مطهری تاکید کرد: بعد از قرآن، انبیا و اهل بیت(ع) کامل هستند و بقیه موجودات ناقص هستند و برای تکامل و رستگاری باید به اهل بیت(ع) و قرآن متصل باشیم تا به کمال دست یابیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه به ظرفیت و تحمل انسان اشاره کرد و گفت: هیچ موجودی حتی کوه ها توان و ظرفیت تحمل قرآن و امانت را نداشت ولی انسان ظرفیت عظمت و نورانیت قرآن را داشت که خداوند متعال آن را بر وجود نازنین پیامبر(ص) نازل کرد.

وی در ادامه افزود: اگر انسان عابد خداوند متعال را در وجود خودش احساس کند و در همه حال او را  حاضر و ناظر ببیند در این صورت انسان از قرآن و اهل بیت(ع) دور نمی شود.

حجت الاسلام مطهری تمام گرفتاری های بشر در زندگی را دور افتادن از قرآن و اهل بیت(ع) بیان کرد و گفت: کلید همه این انس و مودت با اهل بیت(ع) و قرآن رسیدن به یقین است.

وی در بخش دیگر سخنان خود ایستادگی در مقابل منکرات را وظیفه عموم مردم دانست و گفت: راه و نجات از تمام مشکلات را رهبر فرزانه انقلاب امروز واضح و روشن بیان می کند بنابراین باید به  منویات مقام معظم رهبری لبیک گفته و بی چون و چرا قبول کنیم تا موفق و رستگار باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار