خبرهای داغ:
اختتامیه المپیاد ورزشی «درون مدرسه ای» هشترود به صورت متمرکز در مدرسه نمونه دولتی شهید باهنر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۸۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر آموزش و پرورش هشترود در این اختتامیه گفت: المپیاد ورزشی دانش آموزان هشترودی با شرکت 2 هزار و 587نفر از 54 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد. 

بهمن اقدمی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به صورت مسابقات ورزشی بین کلاسی و درون مدرسه ای با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان و  تشکیل تیم های ورزشی آموزشگاه به منظور شرکت در مسابقات بین مدرسه ای و منطقه و راهیابی به مسابقات استانی با هدایت افراد با استعداد می باشد.

وی  هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را بهبود و توسعه آمادگی جسمانی، مهارت های ورزشی و حرکتی دانش آموزان و ایجاد نشاط دانست و اظهارداشت: این طرح در مدارس در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیتهای ورزشی و استعداد یابی برگزار می شود.

اقدمی از دیگر هدف اجرای این طرح را ایجاد نشاط و شادابی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان عنوان و بیان کرد:  مشارکت دانش آموز در این گونه فعالیت ها موجب اجتماعی شدن دانش آموز می شود و درنتیجه آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش می یابد.

وی ادامه داد: مدرسه محوری و مشارکت‌جویی اولیا‌ و دانش آموزان در برگزاری المپیاد ورزشی دورن مدرسه‌ای یکی از ظرفیت‌هایی است که این طرح دارد و می‌تواند نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان داشته باشد.

اقدمی اضافه کرد: این المپیاد با شرکت ورزشکاران در رشته های فوتبال، والیبال، شطرنج، بومی محلی، تنیس روی میز، هندبال و فوتسال برگزار شد.

ارسال نظرات