مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: فتح خرمشهر طومار عراق و صدام را در هم پیجید.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۹۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ،در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در ستاد فرماندهی سپاه استان ایلام گفت: حماسه فتح خرمشهر نقطه آغازی بر پیروزی رزمندگان اسلام و نقطه اساسی در شکست دشمن بعثی بود.

وی اظهار کرد: در واقع پیروزی در خرمشهر درس هایی را به آموخت که می شود در هر حال مقابل دشمن ایستاد؛ پیروی در عملیات بیت المقدس برای دشمنان قابل پیش بینی نبود و آنها تصور نمی کردند قادر باشیم خرمشهر را آزاد کنیم لذا این پیروزی پایانی بر افکار باطل صدام جنایتکار بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: در واقع آرمان های بلند امام و رهبری در این عملیات تحقق پیدا کرد در حالی که ما در ان زمان کاملا در محاصره بودیم و نه خبری از مستشاران نظامی بود و نه کمک بیرونی.

حسینی ادامه داد: در واقع فتح خرمشهر موازنه جنگ را در زمین دریا و هوا به نفع ایران تغییر داد و باعث شد تا عراق در دیگر مرزهای ما عقب نشینیهم بکند.

وی بیان کرد: شعار "نیروی واحد"، "وحدت واحد" باعث شد تا رزمندگان بر دشمن امریکایی پیروز شوند و ما امروز این حماسه غرورآفرین را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه استان ایلام اضافه کرد: فتح خرمشهر طومار عراق و صدام را در هم پیجید.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار