فرمانده سپاه ایرانشهر:

سوم خرداد یادآور ایثار و شجاعت فرزندان انقلاب است

فرمانده سپاه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سوم خرداد یادآور ایثار، شجاعت و رشادت های فرزندان انقلاب اسلامی در آزاد سازی خرمشهر است.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

سرهنگ پاسدارحسین پودینه، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: برهمه‌ی ما واجب است که به وصیت نامه امام و شهدا عمل کنیم زیرا  زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی باید درهمه حال سرلوحه زندگیمان قرار گیرد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) و شهدای ما در سال‌های دفاع مقدس و قبل از آن برای حفظ ارزش‌های دینی، ملی و انتقال آن به نسل‌های بعد تلاش‌های بسیار زیادی کردند.

وی تصریح کرد: حفظ ارزش‌های دینی سبب پیروزی نظام و انقلاب اسلامی در همه‌ی عرصه‌ها شد.

وی با تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در ایرانشهر گفت: غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتوری بسیجیان، محفل انس با قرآن حضور گسترده بسیجیان و رزمندگان در نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه‌های ورزشی ازجمله برنامه‌های گرامیداشت این واقعه تاریخی است.

فرمانده سپاه ایرانشهر اظهار داشت: به گواه تاریخ سخت‌ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت دفاع از شرف، باور‌ها و خاک کشور است که مردم ایران در این سال‌ها ثابت کردند که در این مسیر موفق هستند.

سوم خرداد ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.
ارسال نظرات