شهردار میامی طی پیامی ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر قهرمان،سوم خرداد را سالروز حماسه سازی ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۰۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،محمد صادقی در آستانه سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر قهرمان توسط رزمندگان اسلام و هفته ایثار و مقاومت با صدور پیامی این روز بزرگ و هفته را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام سجاد علیه السلام می فرمایند«کشته شدن عادت ما و شهادت کرامت ماست»

در طلیعه سومین روز از خردادماه ۹۷ و در ایامی که مزین به نام ضیافت الله است در حالی به استقبال هفته ایثار و مقاومت می رویم که رشادت ها و دلیرمردی های سربازان اسلام در جبهه نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس را ارج می نهیم و بر این باوریم که بهترین گرامیداشت شهیدان گرانقدر ایران اسلامی، جز در سایه تداوم راهشان میسر نیست.

سوم خرداد سالروز حماسه ای بزرگ و باشکوه از سوی مردمی بزرگ و گرانقدر است که با دستان خالی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح که از ۳۸ کشور دنیا حمایت می شدند ایستادگی کردند تا یک وجب از خاک ایران اسلامی را در اختیار دشمنان بعثی نبینند مردان و زنانی که دلیرانه از شهر های ایران اسلامی دفاع کردند تا گوشه گوشه این خاک لاله گون باشد امروز و همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر به پاس مجاهدت های این دلیرمردان و شیرزنان باید ندای الله اکبر سرداد.

هفته ایثار و مقاومت امروز در حالی آغاز می شود که ندای جهاد فی سبیل الله رزمندگان دلاور اسلام هنوز در گوش خرمشهر، سوسنگرد، هویزه، آبادان، هورالعظیم و اروند و کارون می پیچد ندایی که جز به قربه الی الله نمی اندیشید ندایی که کلید واژه طلایی اش لبیک یا روح الله بود و امروز فخر و افتخار از آن باقی مانده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، فتح خرمشهر، دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافعان مرز های ایران اسلامی و سه هزار شهید دفاع مقدس استان سمنان اعلام می داریم که پایبندی به عهدی که با شهیدان می بندیم چراغ راه هدایت ما است.

همچنین با گرامیداشت سوم خرداد، حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان و هفته ایثار و مقاومت، معتقد هستیم که خون شهیدان انقلاب اسلامی انسان ساز است و در مکتب عشق این انسان سازی، تعالی روح بنی بشر محسوب می شود یاد شهیدان ایران اسلامی گرامی باد.
محمد صادقی

شهردار میامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها