با حضور فرمانده ناحیه سپاه جوادالائمه دشتستان صورت گرفت:

مراسم تجلیل و معارفه فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره) وحدتیه

همزمان با فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولین شهری وانتظامی و بسیجیان، مراسم تجلیل و معارفه حوزه مقاومت امام خمینی(ره) وحدتیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۳۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان،سرگرد کهن مو فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه مقاومت  امام خمینی(ره)و پایگاه های تابعه از همکاری مسئولین و افرادی که طی یک و سال و نیم ارتباط تنگاتنگی با حوزه مقاومت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

سروان رستمی فرمانده جدید حوزه مقاومت امام خمینی(ره)ضمن گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و پایبندی به سلسله مراتب بسیج و سپاه در حوزه فعالیت خود به تقویت جلسات حلقه صالحین،ارتباط حوزه مقاومت با بدنه جامعه،اماکن فرهنگی و آموزشی،دیدار با خانواده های محترم شهدا و استفاده حداکثری از ظرفیت بسیجیان به خصوص ایثارگران  در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و توجه جدی به گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد.

سرهنگ غلامپور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جواد الائمه دشتستان از سروان رستمی فرمانده جدید حوزه مقاومت امام خمینی(ره) تقاضا کرد نسبت به مدیریت گروه جهادی،جذب بیش تر بسیجیان در راستای آموزش و ساماندهی  و بهره گیری از امکانات مردمی به منظور پیشرفت بسیج اهتمام جدی داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه وحدتیه نیز ضمن یادآور شدن حماسه سازان آزاد سازی خرمشهر به بدعهدی دشمنان در خصوص برجام اشاره کرد هم چنین از سرگرد کهن مو فرمانده سابق حوزه مقاومت امام خمینی(ره) که همکاری لازم را با مسئولین شهر و ستاد نماز جمعه داشتند تقدیر و تشکر کرد و صحت و سلامتی و توفیق خدمت برای سروان رستمی فرمانده جدید حوزه مقاومت امام خمینی(ره) از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار