رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مسئولان باید به هوش باشند، گفت: نباید دلگرم به برجام دومی برای کشورهای اروپایی باشیم، کشورهای اروپایی در دهه 80 باعث انفعال تاسیسات هسته ای کشور شدند و این توان هسته ای ایران بود که کشورهای اروپایی و آمریکایی را وادار به مذاکره کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۳۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مهدی هنرور پیش از ظهر امروز در تجمع بسیجیان شهرستان خلیل آباد به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: صدام در سال ۵۷ که معاهده را در جلوی دوربین پاره کرد به خیال خود فاصله دو هفته ای برای فتح ایران تصور کرده بود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما کمترین ادوات جنگی و نیروی انسانی را در اختیار داشتیم، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای بسیجی و ارتشی، ۴ عملیات بزرگ را از اسفندماه سال ۶۰ تا پایان تیرماه ۶۱ انجام دادند که به عملیات بیت المقدس ختم شد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه صدام خیال های خامی برای مردم ایران و رزمندگان داشت که با فتح خرمشهر این خیال ها نقش بر آب شد، تصریح کرد: عراق علاوه بر نیروهایی که در خرمشهر داشت ۳۶ هزار نیروی دیگر را به آنها اضافه کرده بود.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارزنده ای را رزمندگان با ایثار، مقاومت و از جان گذشتگی خود در عملیات فتح خرمشهر به نمایش گذاشتند، اذعان کرد: در عملیات بزرگ بیت المقدس بیش از ۱۹ هزار عراقی به اسارت و بیش از ۱۶ هزار نفر از نیروهای رژیم بعث عراق به درک واصل شدند.

هنرور همچنین در ادامه عنوان کرد: بیش از ۴۰ کشور به صدام در جنگ با ایران کمک کردند و سلاح های متعدد و تانک ها و موشک ها و هواپیماهای پیشرفته ای را در اختیار صدام قرار دادند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همواره خوی استکباری خود را در جهان و ایران نشان می دهد، تشریح کرد: اگر مسئله برجام و حمایت از کالای ایرانی مطرح می شود مطمئناً باید توجه خاص داشته باشیم و فرمایشات راهگشا و مدبرانه مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در ادامه بیان کرد: مسئله برجام مسئله ساده ای نبود و اگر رئیس جمهور آمریکا امروزه قرارداد برجام را نقض کرد مجامع بین المللی باید پاسخ آن را بدهد .

وی با تاکید بر اینکه نباید دلگرم به برجام دومی برای کشورهای اروپایی باشیم، افزود: کشورهای اروپایی در دهه ۸۰ باعث انفعال تاسیسات هسته ای کشور شدند و این توان هسته ای ایران بود که کشورهای اروپایی و آمریکایی را وادار به مذاکره کرد.

هنرور همچنین با بیان اینکه باید مطالب را با مردم صادقانه بیان کنیم، تاکید کرد: باید زمینه صحیح روانی در جامعه برای خرید از کالای ایرانی و بحث برجام و انرژی صلح آمیز هسته ای فراهم کنیم.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید به هوش باشند که ان شاء الله بتوانیم این کشور را از پیچ و خم متعدد و پیچ سیاسی و تاریخی در پیش به سرمنزل مقصود برسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها