در راستای تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شورای امر به معروف و نهی از منکر وجهاد فرهنگی در حوزه بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی در جالق سراوان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۴۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، در راستای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی در جالق شهرستان سراوان تشکیل شد.

خواهر بسیجی اسکانی، فرمانده حوزه شهیده مطهره نارویی در این نشست با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ماموریت بسیج در این راستا گفت: بسیج برای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شورا‌های امر به معروف را در پایگاه‌های بسیج ایجاد کرده است.

وی افزود: این شورا در قدم اول معروفات و منکرات محله را شناسایی کرده و با برنامه ریزی در صدد پررنگ کردن معروفات و از میان برداشتن منکرات قدم برداشته و با همکاری سپاه و ستاد امر به معروف شهرستان در این راستا گام برمی دارد.

اسکانی با تاکید بر ارشادی بودن این فریضه گفت: باید تلاش کنیم با عمل خود در گسترش معروفات در جامعه و کمرنگ کردن منکرات بکوشیم و تلاش کنیم کار ما ارشادی باشد و در این راستا گام برداریم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی جالق شهرستان سراوان در این جلسه با اشاره به تاکیدات دین اسلام به این فریضه اظهار کرد: اسلام این دو فریضه را بسیار مهم دانسته و خداوند در قرآن بدان اشاره کرده است و این نشان از اهمیت این موضوع در اسلام دارد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه عملیاتی شود و باید  برای احیاء این فرهنگ از بسیج و آحاد بسیجیان شروع کنیم و بسیجیان ما خود نمونه عینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

این مسئول عنوان کرد: بسیجیان ما باید نمونه عملی در رفتار و کردار در ترویج  امر به معروف  و نهی از منکر در جامعه باشند و با رفتار و کردار خود معروفات را در جامعه ترویج نمایند و با منکرات مبارزه کنند.

ارسال نظرات