خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران با حضور مسئولان دانشگاه در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۴۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران، ابتدا دکتر جندقی ریاست دانشگاه طی سخنانی اظهار داشت: بسیج دانشجویی باید به دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی باشد و این کار با اخلاص بسیجیان امکان پذیر است و ان شاءالله برنامه‌های بسیج روز به روز افزایش کمی و کیفی داشته باشد.
 
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد + تصاویر

سپس حجت الاسلام دکتر محمدی معاونت فرهنگی دانشگاه با اشاره به این که بزرگترین تشکل مردمی جهان بسیج است، گفت: بسیج فراتر از تفکرات اصول گرا و اصلاح طلب است و گرایش‌های مختلف که رهبری را قبول دارند از هر طیفی باشند بالقوه بسیجی هستند.
در ادامه، دکتر محمد رضایی مسئول اداری مالی دانشگاه با اشاره به آیه "فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ" گفت: سرزنش سرزنش گران، آفتی بوده که همیشه وجود داشته است و هرکسی که عاشق شده سرزنش‌ها شنیده است. امروز نیز حرکت بسیج با این مسئله مواجه است و باید بسیجیان از این آفت نترسند و نسبت به کافران سر سخت و نسبت به مومنان رحیم باشد.
وی سپس از مسئولین بسیج دانشگاه خواست با میدان دادن به تفکرات مختلف، برای ارتقای حرکت بسیج تلاش کنند
فقیه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان قم نیز با اشاره به تعامل خوب بسیج با دیگر نهاد‌ها گفت: انتظار ما از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه اینست که تعاملات خود را با امورفرهنگی، نهاد و بقیه تشکل‌ها بیشتر کنند.
در ادامه، علی اردو مسئول سابق بسیج دانشگاه با قرائت بخشی از پیام امام خمینی (ره) در تاسیس بسیج دانشجو و طلبه گفت: وظیفه اصلی که بر عهده بسیج قرار داده شده در درجه اول پرداختن به بحث علم و بعد کار تشکیلاتی است. ولی رویکرد اصلی بسیج دانشجویی رویکرد تربیتی است.
سید علی موسوی نژاد مسئول جدید بسیج دنشجویی دانشگاه نیز گفت: تعامل و جذب حداکثری در چارچوب اعتقاد به ولایت فقیه، قطعا سیاست محوری و اصلی بسیج دانشجویی خواهد بود.
در این مراسم، از علی اردو و خانم هابیلی مسئولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تجلیل به عمل آمد و «علی موسوی نژاد» و خانم «انتظاری» به عنوان مسئولان جدید بسیج معرفی شدند.
 
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد + تصاویرمراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد + تصاویر
ارسال نظرات
پر بیننده ها