معاون طرح و برنامه ستادكل نيروهاي مسلح

نداشتن بصيرت جوانان ،هدف دشمنان درجنگ نرم

سردار پاسدار مرادي ؛ حضور در بسيج ،بايد با افزايش بصيرت همراه باشد و نسل جوان بايد انتقال دهنده اين بصيرت به جامعه باشد و درجنگ نرم دشمن اين بصيرت جوانان مورد هدف قرارگرفته است.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۴۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سردارپاسدارمرادي در آيين افتتاح پايگاه مقاومت بسيج شهيد عليرضابابايي شهرستان اراك با تبريك سوم خرداد، سالروز آزاد سازي خرمشهر قهرمان، گفت : بايدهميشه ياد و خاطره رشادتها و ازجان گذشتگي هاي رزمندگان و شهداي دوران دفاع مقدس و مخصوصا عمليات بيت المقدس كه به آزادي سازي خرمشهر منجر شد، را گرامي داشت، تا نسل جوان امروز ما، كه آن دوران را نديده اند، به حضور رزمندگان و شهيدان دوران دفاع مقدس افتخار كنند .
معاون طرح و برنامه ستاد كل درادامه افزود:هدف ازتشكيل و افتتاح پايگاهها ،حضور و نقش آفريني نسل جوان در جهت پيشبرد اهداف انقلاب مي باشد و نسل نوجوان و جوان امروز هيچگاه حضور خود در سطح پايگاهها را بيهوده نداند ،بلكه اين حضور و فعاليت هاي مستمر شما باعث عصبانيت دشمنان اسلام و انقلاب شده است .
وي درادامه افزود : حضور دربسيج بايد با افزايش بصيرت همراه باشد و نسل جوان بايد انتقال دهنده اين بصيرت به جامعه باشد، و درجنگ نرم دشمن اين بصيرت جوانان مورد هدف قرارگرفته است و دشمنان انقلاب نمي خواهند اين حركت در سطح پايگاههاي بسيج كشورانجام پذيرد تا انها بتوانند بر افكار و عقايد ديني و انقلابي ما تسلط داشته باشند .
سردارپاسدارمرادي درخصوص تهديدات عليه كشورمان هم گفت : دشمنان هر روز به بهانه هاي مختلف به دنبال تحريم و تهديد جمهوري اسلامي ايران هستند و البته در اين كارموفق نمي شوند و لازمه ادامه اين شكست ها براي دشمن ، حضورمستمر و همراه با معنويت و بصيرت افزايي نسل جوان در سطح پايگاههاي بسيج مي باشد .
وي در ادامه به نقش آفريني و حضوردر پايگاههاي بسيج گفت : همه بسيجيان با حضور و فعاليت خود در سطح پايگاهها باعث شكست دشمن دراجراي برنامه هاي خود عليه انقلاب خواهند شد و هيچگاه اين حركت خود را كم اثر ندانيد و مطمئن باشيد كه فعاليت همراه با افزايش معنويت و بصيرت، به رشد جامعه كمك خوبي مي كند .
معاون طرح و برنامه ستاد كل درادامه با تقدير از زحمات فرمانده ناحيه اراك افزود : پي گيري و تلاشهاي پاسدار رضايي در فراهم كردن و تهيه امكانات جهت ساخت و تجهيز پايگاهها و موارد ديگر در سطح شهرستان اراك قابل تقدير است و اين زحمات با حضور و فعاليت شما بسيجيان و همكاري فرمانده پايگاه با امام جماعت مسجد اثرگذاري دو چندان دارد .
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك درابتداي مراسم گفت : ساختمان پايگاه مقاومت بسيج شهيد عليرضا بابايي در دو طبقه و به مساحت حدود 140 متر مربع و با هزينه اي بالغ بر پنجاه ميليون تومان در كوي ناصريه (قنات ناصري ) ساخته شده است و در آينده اي نزديك با تكميل طبقه دوم ، پايگاه خواهران نيز افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار