گرامیداشت سی وششمین سالروز آزادی خرمشهرتوسط دانش آموزان سمنانی

دانش آموزان بسیجی سمنان در سی و ششمین سالروز فتح خرمشهر با حرکت نمادین اعزام به جبهه ها و حضور در پارک موزه دفاع مقدس این روز را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۴۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در آستانه سوم خردادماه سالروز حماسه بزرگ ملت غیور ایران و روز فتح خرمشهر دانش آموزان بسیجی سمنانی در یک حرکت نمادین خاطرات روز‌های حماسه و ایثار را گرامی داشتند و اعلام کردند که همیشه آماده پاسداری از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
این دانش آموزان در حالیکه لباس بسیجی برتن و پیشانی بند برسر داشتند با اجرای مانور شهری در سطح شهر سمنان حرکت کرده و در قالب اعزام نمادین رزمتدگان به جبهه‌های حق علیه باطل در پارک موزه دفاع مقدس حضور یافتند.
دانش آموزان با حضور بر مزار شهید گمنام با آرمان‌های امام امت و انقلاب بیعت کردند و پس از بازدید از تجهیزات و ادوات جنگی مستقر در پارک موزه از خاطره گویی ایثارگران بهره‌مند شدند.
اسماعیل قاسم پور از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس با تشریح عملیات بیت المقدس، رمز پیروزی سپاه اسلام را اعتقاد و ایمان و مقاومت دانست و گفت::نگاه امام و رزمتدگان به جنگ نگاه تربیتی و کلاس درس بود و در این کلاس انسان‌های بزرگی همچون سردار قاسم سلیمانی تربیت شدند که امروز سردار جنگ با داعش و گروه‌های تکفیری هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت::اگر امروز بر آرمان‌های انقلاب مقامت کنیم و در راه مقاومت هزینه بپردازیم و روحیه ایثارگری داشته باشیم پیروز می‌شویم.
در این مراسم دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین ایشان، خلیلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان، سرهنگ سلامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار