نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه سرنوشت کشور به برجام گره نخورده و جوسازی و تبلیغات دشمن نتیجه‌ای برای آن ها نخواهد داشت، از مسئولان خواست محکم پای منافع ملی نظام بایستند.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۶۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: رهبر فرزانه انقلاب موضع صریح و آشکار و بدون ابهام خود را  نسبت به برجام را مطرح  و با طرح شروط در برجام، وظیفه و تکلیف همه را روشن کردند به این مضمون که اگر اروپایی‌ها این شرایط را قبول کنند،  مذاکره ادامه خواهد یافت. 

مسئولان محکم پای منافع ملی نظام بایستند

وی یادآور شد: اروپایی‌ها هرگز به امریکا پشت نمی‌کنند و اینکه فکر کنیم اروپا در مقابل آمریکا می‌ایستد، خیال‌بافی است ولی متاسفانه برخی زمزمه‌ها در کشور حکایت از آن دارد که عده ای به توافق با اروپا همچنان امیدوار هستند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: نخست‌وزیر امریکا که اخیرا از کسوت جاسوسی به وزارت رسیده، مدعی است که اگر ایران ۱۲ شرط را رعایت کند، تحریم‌ها علیه کشورمان برداشته می‌شود شروطی که خواسته‌های گذشته زمان جورج بوش است.

خطیب جمعه تبریز ادامه داد: با وجود گذشت حدود دو دهه از دوران جورج بوش پسر همچنان در امریکای ۲۰۱۸ همان خواسته‌ها مطرح می‌شود در حالی که شرایط فرق کرده و بیداری اسلامی فراگیر شده و داعش در جنگ‌های نیابتی و دیگر توطئه‌ها با شکست روبه‌رو شده و محور مقاومت در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خودتاکید کرد: نمایندگان مجلس باید قوانینی وضع کنند که به نفع مردم بی‌بضاعت و  اشتغال و معیشت مردم باشد.

وی با اشاره به دیدار روزانه و مردمی خود با جوانان پس از نماز ظهربیان کرد: جوانان زیادی با مدارک عالی دانشگاهی به من مراجعه می‌کند که بیکار هستند از این‌رو مسئولان، شرکت‌ها، کارآفرینان، کارخانه‌دارها، مدیرکل ادارات تا جایی برایشان مقدور است در جذب جوانان همت کنند که البته نقش نمایندگان در این خصوص بسیار مهم تر است.

 

 

ارسال نظرات