نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان نظام منشور راهبردی تداوم برجام است و اگر برجام بخواهد ادامه پیدا کند بایستی منشور بیانات رهبر انقلاب مدنظر مسوولان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۷۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم آباد اظهار داشت:  ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای شب زنده‌داری و برای درک فضیلت سحر است،‌ از خواندن دعای سحر غافل نشوید چرا که در این دعا انسان 44 مرتبه از خدا درخواست اجابت می‌کند.

وی به سالروز وفات بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه در دهم ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود:  این بانوی بزرگ به پیامبر ایمان آورد زمانی که هیچ‌کس ایمان نیاورده بود، مالش را در راه خدا به پیامبر بخشید در روزی که پیامبر مالی نداشت و برای پیامبر دختری آورد که کوثر و مادر ائمه‌اطهار است.

آیت‌الله میرعمادی سالروز ولادت امام حسن (ع) به‌عنوان روز اکرام و آغاز هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان تمامی بندگان چشم به رحمت، مغفرت و برکت خداوند دارند اما عده‌ای از فقرا، نیازمندان و خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد چشمشان به دستان پر سخاوتمندی است که به آنان کمک کنند.

وی عنوان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم برای محسنین و نیکوکاران پاداش فراوانی در نظر گرفته و چه خوب است که با احسان و نیکوکاری خود را از این پاداش بهره‌مند سازیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد به مناسبت روز شنبه و سالروز پیروزی حزب‌الله بر رژیم صهیونیستی در سال 1361 اشاره و بیان کرد: حزب‌الله در آن زمان به رهبری سید عباس موسوی با فداکاری و رشادت توانست رژیم غاصب صهیونیست را شکست دهد و زمین‌های اشغال‌شده توسط اسرائیل را پس بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان حزب‌الله را نماد عزت، افتخار و اقتدار امت اسلامی خواند و افزود:  پیروزی حزب‌الله بر رژیم صهیونیستی نتیجه پیروی از ولایت است.

آیت‌الله میرعمادی ضمن محکوم کردن سخنان سخیف و توهین‌آمیز وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر تعیین راهبرد جدید این کشور علیه ایران، اظهار داشت: امروز این افراد بی‌حیا به میدان آمدند و در برابر ملت بزرگ ایران همچون سگ زوزه می‌کشند و سخن از براندازی نظام و تغییر حکومت به میان می‌آورند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی هیچ بودند و از وقتی که از هیچ درآمدند به فکر براندازی نظام و انقلاب بودند و در این راه تمام تلاش خود را نیز کردند و حال پس از 40 سال سخن از تعیین راهبرد جدید می‌زنند باید بدانند که به‌زودی با عنایت خداوند شاهد شکست راهبرد جدید آن‌ها خواهیم بود.

امام‌جمعه خرم‌آباد علت عصبی و تندمزاجی شدن آمریکا از ایران را درخشان شدن اندیشه‌های انقلاب دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی همانند خورشید می‌درخشد و در منطقه نفوذ پیدا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: امروز دل‌های جوانان اروپایی و آمریکایی با نامه مقام معظم رهبری تحول پیدا کرده است و شاهد نفوذ ایران اسلامی در دل آزادی‌خواهان جهان هستیم.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: ترس آمریکا از این است که ایران در کاخ سفید نفوذ پیدا کرده است، نامه‌ای را که رئیس‌جمهور آمریکا به صورت سری و محرمانه برای برخی سران کشورهای عربی می‌نویسد را مقام معظم رهبری افشاگری می‌کند و این نفوذ ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند مقاومت اسلامی تا زمانی که کاخ سفید را به کاخ سیاه تبدیل نکنند دست از ایستادگی و مقاومت برنخواهند برداشت.

امام‌جمعه خرم‌آباد با ابراز اینکه راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابل راهبرد آمریکایی‌ها همان سخنان مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان و در دیدار مسوولان نظام است، افزود: رهبر انقلاب در این دیدار حجت را در همه بخش‌ها برای همه تمام کردند، خصوصاً در قضیه برجام مطالب بسیار حساس و کلیدی بیان فرمودند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان نظام منشور راهبردی تداوم برجام است و اگر برجام بخواهد ادامه پیدا کند بایستی منشور بیانات رهبر انقلاب مدنظر مسوولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز برجام بدون آمریکا و به تعبیر مقام معظم رهبری برجام اروپایی است و لذا تداوم برجام اروپایی با قبول شروط هفت‌گانه‌ای است که رهبر معظم انقلاب بیان نمودند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان شروط هفت‌گانه مقام معظم رهبری برای تداوم برجام را فصل‌الخطابی برای مسوولان عنوان کرد و افزود: امروز با بیان واقعیاتی که مقام معظم انقلاب فرمودند مسیر آینده کشور مشخص است، سر سازش و تعامل با آمریکا نداریم و با اروپایی‌ها نیز دعوا نداریم اما امروز اروپا در آزمون بزرگی قرار گرفته و باید استقلال خود را نشان دهد.

آیت‌الله میرعمادی بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: راه برون‌رفت از مشکلات تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است چرا که ایران اسلامی سرمایه‌های انسانی، طبیعی و سرزمینی فراوانی دارد و ما خواهیم توانست انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) متصل کنیم.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه داریم با هوشیاری، بصیرت، انسجام، اتحاد و پیروی از ولایت در راهی که انتخاب کرده‌ایم استوار بمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات