خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و باید فرمایشات اخیر رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان کشور، نکته به نکته پیاده و ثبت شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۷۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

فرمایشات رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان کشور باید نکته به نکته پیاده و ثبت شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان بیان داشت: هربار که آمریکا علیه ایران توطئه کرده است، شکست خورده و ایران اسلامی قدرتمند تر از گذشته شده است.

وی اضافه کرد: خروج آمریکا از برجام و پیش کشیدن تحریم ها نیز توطئه دیگری است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، بدون شک امریکا شکست می خورد و ما پیروز خواهیم بود.

امام جمعه همدان بیان کرد: در طول 40 سال گذشته همه روسای جمهوری آمریکا با جمهوری اسلامی در جنگ بوده و شکست خورده اند و ترامپ نیز به آنها خواهد پیوست .

وی اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و باید فرمایشات اخیر رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان کشور، نکته به نکته پیاده و ثبت شود.

محمدی ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، سازمان مللی که زیر سلطه آمریکا است چگونه می خواهد حق ملت های مظلوم را بستاند و نمونه آن این است که در چهار سال گذشته، یمن در سخت ترین شرایط است اما سازمان ملل اقدامی نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات