خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: فتح خرمشهر تمام معادلات جهانی را در هم ریخت.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۷۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

فتح خرمشهر تمام معادلات جهانی را در هم ریختحجت‌الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر بیان داشت: صدام اعلام کرده بود که اگر ایرانی‌ها خرمشهر را پس بگیرند کلید بصره را به آنها خواهم داد.

وی افزود: صدام چون قدرت‌های پوشالی استکبار و حامیان دروغین خود را به عنوان پشتیبان در پشت خود می‌دید، حالت تکبر و غرور وی را گرفته بود اما رزمندگان اسلام اتکاء و توکلشان بر خدا و امدادهای الهی بود نه به تسلیحات پیشرفته و قدرت‌های مادی، بنابراین با قدرت معنوی رزمندگان اسلام خرمشهر فتح شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه این پیروزی تمام معادلات جهانی را در هم ریخت، گفت: امید و تکیه‌گاه ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی همواره در طول عمر با برکت انقلاب در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و.... قدرت لایزال الهی بوده و با این پشتوانه به مخالفت با قدرت های پوشالی و مادی استکبار برخاسته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران امروز نیز با صبر در برابر مشکلات اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی و نه به کالای خارجی، در این جنگ سخت اقتصادی پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات