فتح خرمشهر نماد عینی و حقیقی اسلام خواهی و ولایت مداری و حضور در صحنه جوانانی است که از نسل امام خمینی(ره ) تا امام خامنه ای(مدظله العالی ) است که راه تجاوز و تعدی را بر هر دشمن کور دل زیاده طلبی خواهد بست و اذان شهامت و رشادت این امت بر گوش جهانیان و نسلهای آینده را خواهد رساند.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۱۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در بیانیه ای فرا رسیدن سوم خرداد را گرامی داشت.
در این بیانیه آمده است:
خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام خمینی (ره)

سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی ملتی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه ای جاوید برتارک این سرزمین آفریدند.

یادآور پاسداشت نیکمردان و زنان و رزمندگان خرمشهری همچون جهان آراء، مرادی، احمد شوش، بهنام محمدی، رفیعی، دشتی زاده، نورانی، اکبر رنجبر، محمود ربیعی، جمشید برون، و صدها شهید دیگر است که از جان شیرین خود گذشتند تا دیار و دین و ارزش های مقدس این سرزمین به دست اجانب پستی چون به اصطلاح سردار قادسیه که خیال تصاحب ۳ روزه ایران را در ذهن کور خود می پروراند، نیافتد.

بدون تردید عملیات بزرگ و غرور آفرین بیت المقدس در سوم خرداد سال ۶۱ علاوه بر نمایش اتحاد رزمندگان دلیر میهن و اتکای آنان به خداوند، فصل تازه ای را در معادلات سیاسی جمهوری اسلامی و جهان رقم زد و باعث شد رژیم بعثی صهیونیستی صدام سراسیمه و متحیر در پی راهی برای برون رفت از آن باشند.

تربیت یافتگان مدرسه عشق در آن برهه، زیباترین تابلو های ایثار و فداکاری را در مقابله تجهیزات و تبلیغات غاصبان یزیدی خلق کردند، هزاران بسیجی شجاع میهن اسلامی با حضور در جبهه های نور علیه ضلمت در طول ۸ سال دفاع مقدس و تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید والا مقام و هزاران جانباز و ایثارگر دشمن تا دندان مسلح را به جای خود نشاندند وامروز نیز دشمنان اسلام باید از این حماسه عظیم بسیجیان در دوران دفاع مقدس و عملیات بزرگ و افتخار آمیز بیت المقدس درس عبرت بگیرند و بدانند نفوذ در وجود ملتی بزرگ با این همه بسیجیان آگاه و فداکار آرزویی است دست نیافتنی که میبایست همراه خود به گور ببرند.

فتح خرمشهر نماد عینی و حقیقی اسلام خواهی و ولایت مداری و حضور در صحنه جوانانی است که از نسل امام خمینی (ره )تا امام خامنه ای (مدظله العالی )است که راه تجاوز و تعدی را بر هر دشمن کور دل زیاده طلبی خواهد بست و اذان شهامت و رشادت این امت بر گوش جهانیان و نسلهای آینده خواهد رساند.

باز خوانی این حماسه تاریخی و ترجمان فرمایش حکیمانه امام راحل عزیز که خرمشهر را خدا آزاد کرد برای نسلهای امروز، سناریوهای دشمن را با شکست مواجه و رشادتهای فرزندان ایران را در آن دوران جادوانه می کند.

یادآوری رویدادها و حماسه های هشت سال دفاع مقدس و بازخوانی رخدادها و حوادث عبرت آموز آن دوران می تواند، صیانت از این ثروت ناب ملی را تضمین و نسلهای امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نیروهای مسلح را از تردید ها و غفلت های راهبردی برحذر دارد.

از آنجا که رزمندگان، ایثارگران و شهدای بزرگوارمان در عملیات بیت المقدس و سایر عملیات های ۸ سال دفاع مقدس با جانفشانی، ایثار و فداکاری دشمن متجاوز را دست خالی عقب راندند، حال نوبت ما رسیده که در امتداد راه آن عزیزان با حضور گسترده خود در صحنه های مختلف، حماسه ای دیگر خلق کرده ودین خود را به انقلاب، امام راحل(ره )، شهدا و رزمندگان ادا نمائیم.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان
ارسال نظرات